Save ,Load یا لوکال استروج
#1
سلام ,
من دیروز اتفاقی از اکشن های سیو و لود سیستم استفاده کردم  و همانطوری که میدونید متغییر ها رو هم میتونید با این روش ذخیره کنید ,
حالا سوال من این هستش که برای ذخیره کردن بهتره از سیو و لود استفاده کنیم یا از لوکال استروج ؟

لوکال استروج حداقل سه خط اونت نویسی لازم داره و اگر 2 تا متغییر رو بخوایم سیو کنیم میشه 6 خط
ولی سیو و لود کلا 2 خط اونت کافیه ,

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام،بستگی به بازیتون داره... فرقشون اینکه local storage قابل تفکیک و جدا سازی هست ولی save کلی هست،البته یک رفتار به نام nosave هم وجود داره که میشه به اسپرایت ها نسبت داد ولی به متغیر ها نمیشه و همه ی متغیر ها با هم ذخیره میشوند....
--------------\\\\\\\\\\*******\\\\\\\\---------------------------\\\\\\\\\\**********\\\\\\\---------
[تصویر:  vngames_mobarez.png]


*«يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ//خداوند کسانی را که ایمان آورده اند و کسانی را که دانش به آنان عطا شده است.درجات عظیمی می بخشد.»(قرآن کریم، المجادلة، 11 ‏)*

*پیامبر اکرم (ص) فرمود:«علم آموزي بر هر مرد و زن مسلمان، واجب است.»(مصباح‏ الشريعة، ج 13)
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Rounder


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: