1395/7/22، 01:31 عصر
سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
که اینجا مثلا ایکس توپ رو در هر فریم توی متغیر به صورت توکن ات ذخیره میکنیم و بعد تموم شدن بازی به دیتا بیس میفرستم
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه
سوالی که پیش میاد اینه
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟
باتشکر
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
کد:
Every Tick ----> set varieable1 ----> varieable1&","&toop.x
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه
سوالی که پیش میاد اینه
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟
باتشکر