1395/9/12، 12:56 عصر
دست خنجر نقاشی شده در مایا و فتوشاپ
![[تصویر: j0hu_download_(9).png]](http://uupload.ir/files/j0hu_download_(9).png)
دست خنجر نقاشی در مایا و فتوشاپ
مدت زمان: 5hr 30M | ویدئو: H264، yuv420p، 1280X720 30fps دوربین | صوتی: AAC، 44100 هرتز، 2 کانال | 1.5 GB
ژانر: آموزش الکترونیک | زبان انگلیسی
در طول این دوره ما یک ترکیبی از Maya و فتوشاپ استفاده را به یک مفهوم برای یک سلاح تلطیف شده و ترجمه که به کم پلی دست دارایی رنگ به طور کامل متوجه برای استفاده در یک محیط بازی های ویدئویی.
ما به طور خلاصه تحلیل مفهوم، افشای عناصر مختلف که مدل را تشکیل می دهند،
و سپس از آنجا، خودمان برخی از محدودیت های واقع بینانه به پایبندی به شروع می شود.
با استفاده از مجموعه ای به طور پیش فرض از ابزار های موجود
در نرم افزار مایا ما یک مش پلی کم شود که حفظ شخصیت از مفهوم ایجاد و حرکت بر روی آن اختصاص ازاد کردن UV که آسان به خواندن و رنگ بیشتر کاربر پسند در فتوشاپ خواهد بود.
ما همچنین می خواهیم نگاهی به برخی از این روند و تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد نقشه بافت مطمئن شوید
که به تکرار نگاه گردد از مفهوم بودن است. ابزار مانند قطع ماسک، تغییرات و اتساع توان مورد استفاده خواهد
برای کمک به حفظ بافت ما آسان برای حفظ و به دنبال شسته و رفته برای تجدید نظر احتمالی آینده. در طول این فرآیند ایجاد
ما نیز بر چگونه همه چیز مربوط به یک محیط تولید در حالی که همچنین با اشاره به هر زمینه که به احتمال زیاد برای تولید نیاز به حل بعضی از مشکل را لمس کند.
فصل 2 – مفهوم و آماده سازی 07:20
فصل 3 – مدل سازی تیغه 07:52
فصل 4 – مدل سازی تیغه 02 08:01
فصل 5 – مدلسازی Rainguard 10:47
فصل 6 – مدلسازی Crossguard 06:43
فصل 7 – مدلسازی گرفتن 06:45
فصل 8 – مدل سازی سر عصا 10:16
فصل 9 – مش بهینه سازی 05:06
فصل 10 – Unwrapping شمشیر 09:38
فصل 11 – ایجاد نیمه دیگر 05:19
فصل 12 – فتوشاپ تهیه 05:17
فصل 13 – نقاشی ارزش 09:50
فصل 14 – فتوشاپ کنید TimeLapse 01 05:23
فصل 15 – پیاده سازی رنگ های عمومی 09:40
فصل 16 – فتوشاپ کنید TimeLapse 02 03:22
فصل 17 – تنوع ابزار 03:15
فصل 18 – اضافه کردن جزئیات 00:54
فصل 19 – نکات تکمیلی 07:58
![[تصویر: j0hu_download_(9).png]](http://uupload.ir/files/j0hu_download_(9).png)
دست خنجر نقاشی در مایا و فتوشاپ
مدت زمان: 5hr 30M | ویدئو: H264، yuv420p، 1280X720 30fps دوربین | صوتی: AAC، 44100 هرتز، 2 کانال | 1.5 GB
ژانر: آموزش الکترونیک | زبان انگلیسی
در طول این دوره ما یک ترکیبی از Maya و فتوشاپ استفاده را به یک مفهوم برای یک سلاح تلطیف شده و ترجمه که به کم پلی دست دارایی رنگ به طور کامل متوجه برای استفاده در یک محیط بازی های ویدئویی.
ما به طور خلاصه تحلیل مفهوم، افشای عناصر مختلف که مدل را تشکیل می دهند،
و سپس از آنجا، خودمان برخی از محدودیت های واقع بینانه به پایبندی به شروع می شود.
با استفاده از مجموعه ای به طور پیش فرض از ابزار های موجود
در نرم افزار مایا ما یک مش پلی کم شود که حفظ شخصیت از مفهوم ایجاد و حرکت بر روی آن اختصاص ازاد کردن UV که آسان به خواندن و رنگ بیشتر کاربر پسند در فتوشاپ خواهد بود.
ما همچنین می خواهیم نگاهی به برخی از این روند و تکنیک های مورد استفاده برای ایجاد نقشه بافت مطمئن شوید
که به تکرار نگاه گردد از مفهوم بودن است. ابزار مانند قطع ماسک، تغییرات و اتساع توان مورد استفاده خواهد
برای کمک به حفظ بافت ما آسان برای حفظ و به دنبال شسته و رفته برای تجدید نظر احتمالی آینده. در طول این فرآیند ایجاد
ما نیز بر چگونه همه چیز مربوط به یک محیط تولید در حالی که همچنین با اشاره به هر زمینه که به احتمال زیاد برای تولید نیاز به حل بعضی از مشکل را لمس کند.
فصل 2 – مفهوم و آماده سازی 07:20
فصل 3 – مدل سازی تیغه 07:52
فصل 4 – مدل سازی تیغه 02 08:01
فصل 5 – مدلسازی Rainguard 10:47
فصل 6 – مدلسازی Crossguard 06:43
فصل 7 – مدلسازی گرفتن 06:45
فصل 8 – مدل سازی سر عصا 10:16
فصل 9 – مش بهینه سازی 05:06
فصل 10 – Unwrapping شمشیر 09:38
فصل 11 – ایجاد نیمه دیگر 05:19
فصل 12 – فتوشاپ تهیه 05:17
فصل 13 – نقاشی ارزش 09:50
فصل 14 – فتوشاپ کنید TimeLapse 01 05:23
فصل 15 – پیاده سازی رنگ های عمومی 09:40
فصل 16 – فتوشاپ کنید TimeLapse 02 03:22
فصل 17 – تنوع ابزار 03:15
فصل 18 – اضافه کردن جزئیات 00:54
فصل 19 – نکات تکمیلی 07:58
سید محسن هستم
متخصص وطراح سایت و نرم افزار
از جمله کارام میتونم به
شاه سیاه
https://kingblack.ir
و نرم افزار اندروید در مایکت کندو و پارس هاب به
zekr
اشاره کنم
با تشکر از همه دوستان و construct2.ir
متخصص وطراح سایت و نرم افزار
از جمله کارام میتونم به
شاه سیاه
https://kingblack.ir
و نرم افزار اندروید در مایکت کندو و پارس هاب به
zekr
اشاره کنم
با تشکر از همه دوستان و construct2.ir