مشکل در animation یک اسپریت
#1
درود به همه دوستان گرامی:
من دچار مشکلی در زمینه animation شدم. دستوری رو به یک اسپریت مربعی شکل داده بودم که اگر اسپریت خاص رو لمس کرد، جهتش (angle) رو به زاویه مشخصی تغییر، و در اون زاویه ادامه مسیر بده؛ اما حالا که یک گرافیک خوب رو جایگزین کردم (این گرافیک دارای چند فریم هست)، قبل از برخورد و لمس اون اسپریت در یک فاصله کوتاه ازش باقی  و نمیتونه اون اسپریت رو لمس کنه.
میخواستم بدونم چه کار باید بکنم تا به حالت اولش برگرده؟
ممنون میشم اگر جواب بدید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
اگه درست متوجه شده باشم،
شما باید برای هر فریم از انیمیشن، نقاط لمس رو مشخص کنین.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/11/4، 07:48 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
اگه درست متوجه شده باشم،
شما باید برای هر فریم از انیمیشن، نقاط لمس رو مشخص کنین.

درود.
.:بله همینطوره، ولی حالا که گرافیک رو جایگزین کردم با یک فاصله، هیچ وقت به اون اسپریت برخورد نمیکنه و در نتیجه دستور تغییر زاویه که بنده میخوام اجرا نمیشه:.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1395/11/4، 08:57 عصر)Devin نوشته است:
(1395/11/4، 07:48 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
اگه درست متوجه شده باشم،
شما باید برای هر فریم از انیمیشن، نقاط لمس رو مشخص کنین.

درود.
.:بله همینطوره، ولی حالا که گرافیک رو جایگزین کردم با یک فاصله، هیچ وقت به اون اسپریت برخورد نمیکنه و در نتیجه دستور تغییر زاویه که بنده میخوام اجرا نمیشه:.

خب من که زیاد متوجه نشدم ولی فکر کنم بهتره یک اسپرایت invisible رو بهش set position کنید....و بگید اگر اسپرایت رو  لمس کرد...
اگر کمکت کردم میتونی سپاس رو بزنی
یا مثلا یه اعتباری چیزی بدی... 3 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 177 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: