مشکل در قرینه شدن دشمنان ساکن پس از دیگری بعد از عبور پلیر از آن
#1
سلام به همه دوستان عزیز
مشکل به این صورته که در بازی تعدادی آبجکت قرار دادم که از یک نوع هستند و در یک جا ساکن هستند و تفنگ کوچکی در دست دارند که اگر پلیر  از همه آن ها رد شود همه آن ها قرینه میشوند و من اینا نمیخوام
من میخوام  بعد از عبور پلیر از هریک تک به تک قرینه شوند 20 20

لطفا کمکم کنید.[تصویر:  77777.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
توی گیفی که فرستادید بعد از عبور کاراکتر  از دشمن ها , فقط تفنگشون از بین میرفت انگار
شما میخوایید چی بشه دقیقا؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei
#3
(1398/2/6، 11:59 عصر)shazde نوشته است: سلام
توی گیفی که فرستادید بعد از عبور کاراکتر  از دشمن ها , فقط تفنگشون از بین میرفت انگار
شما میخوایید چی بشه دقیقا؟

نه تفنگ از بین نمیره میره پشت دشمن من میخوام پلیر زمانی که اولین دشمنا رد کرد دشمن قرینه بشه(فقط دشمنی که پلیر از اون رد شده)و به پلیر تیر بزنه خب اگه قرینه بشه تفنگشم باهاش میاد سمت راست 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
http://s9.picofile.com/file/8358663284/Test.capx.html
[url=http://s9.picofile.com/file/8358663284/Test.capx.html]
این سورس رو درست کردم

ببینید متوجه میشید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ali Co ، ShervinBrs
#5
(1398/2/7، 12:07 صبح)ali Co نوشته است:
(1398/2/6، 11:59 عصر)shazde نوشته است: سلام
توی گیفی که فرستادید بعد از عبور کاراکتر  از دشمن ها , فقط تفنگشون از بین میرفت انگار
شما میخوایید چی بشه دقیقا؟

نه تفنگ از بین نمیره میره پشت دشمن من میخوام پلیر زمانی که اولین دشمنا رد کرد دشمن قرینه بشه(فقط دشمنی که پلیر از اون رد شده)و به پلیر تیر بزنه خب اگه قرینه بشه تفنگشم باهاش میاد سمت راست 

شما وقتی تفنگ دشمنت داره به درستی قرینه میشه اونم بصورت یک به یک و همونطوری که میخوای هست ، و بلعکس اون اسپرایت اصلی قرینه نمیشه ؛ یعنی شما مشکلت با اسپرایت اصلی هست که میتونی با نگاه کردن به ایونت اسلحه مشکل اسپرایت اصلیتو حل کنی .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1398/2/7، 01:02 صبح)hesam3 نوشته است:
(1398/2/7، 12:07 صبح)ali Co نوشته است:
(1398/2/6، 11:59 عصر)shazde نوشته است: سلام
توی گیفی که فرستادید بعد از عبور کاراکتر  از دشمن ها , فقط تفنگشون از بین میرفت انگار
شما میخوایید چی بشه دقیقا؟

نه تفنگ از بین نمیره میره پشت دشمن من میخوام پلیر زمانی که اولین دشمنا رد کرد دشمن قرینه بشه(فقط دشمنی که پلیر از اون رد شده)و به پلیر تیر بزنه خب اگه قرینه بشه تفنگشم باهاش میاد سمت راست 

شما وقتی تفنگ دشمنت داره به درستی قرینه میشه اونم بصورت یک به یک و همونطوری که میخوای هست ، و بلعکس اون اسپرایت اصلی قرینه نمیشه ؛ یعنی شما مشکلت با اسپرایت اصلی هست که میتونی با نگاه کردن به ایونت اسلحه مشکل اسپرایت اصلیتو حل کنی .
 تفنگ قرینه نمیشه تفنگ جهتش عوض میشه من اصلا کد قرینه شدن واسه تفنگ نزدم فقط با کد ست شدن جهت به سمت شی X(پلیر) اون تفنگ جابجا میشه که اگه بخوام برا دشمن هم همین کارا کنم کار خراب میشه و جهت دشمن تغییر میکنه و اگر دشمن قرینه بشه تفنگ هم میره میچسبه به هنون ایمیج پوینت 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
(1398/2/7، 01:00 صبح)shazde نوشته است: http://s9.picofile.com/file/8358663284/Test.capx.html
[url=http://s9.picofile.com/file/8358663284/Test.capx.html]
این سورس رو درست کردم

ببینید متوجه میشید.

سپاس فراوان دوست عزیز کدتون به درستی جواب داد

کد من جابه جا بود من فاصله پلیر تا دشمنا محاسبه کردم ولی باید فاصله جسمی که میخواد قرینه بشه را با پلیر محاسبه کرد
یه بار خودتون این کدا جابه جا بزنید تا فرقشا متوجه بشید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، ShervinBrs


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: