مشکل در جون پلیر در گنجایش های مختلف
#1
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان 
دوستان من در بازی یه دگمه خرید جون در ازای سکه گذاشتم که کاربر با زدن اون میتونه جون پلیر خودشا افزایش بده 
ولی مشکل اینجاست که من گفتم هر 5 مرحله که گذشت و رفت به پک بعدی جون پر بشه  من نمیدونم الان کابر چه گنجایشی را برای جون خودش انتخاب کرده در ضمن یه متغیر گلوبال ساختم وگفتم با زدن دگمه افزایش جون یه به این متغیر اضاف بشه و اگه متغیر 1بود جون 250تا اگه 2بود 300تا اگه 3 بود 400تا در ضمن من از لوکال استوریج برای سیو کردن این مقدار هم استفاده کردم[تصویر:  2019_05_02_03_36_19_Construct_2_beta_rel...heet_1.png] طبق عکس بالا من گفتم لول به 5 رسید جون بشه مقدار خودش(یعنی باقیمانده جون را برمیگردونه) که این اشتباس  و چون نمیدونم گنجایش فعلی چه قدره نمیتونم بهش مقدار بدم
یه کدم زدم که set jon to jon+jonکه این هم اشتباس و باقیمانده جونا باباقیمانده جون جمع میکنه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
خب دوست عزیز یکم واضح تر شما میخوایید که مثلا من جونم 36 هست وقتی پک رو گرفتم جونم بشه 136 ؟ یا بشه 100؟
هرکاری نیاز به تمرین و خلاقیت و علاقه داره پس سعی کن هرچه بهتر این سه مورد رو روش پیاده کنی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1398/2/12، 09:10 عصر)ShervinBrs نوشته است: خب دوست عزیز یکم واضح تر شما میخوایید که مثلا من جونم 36 هست وقتی پک رو گرفتم جونم بشه 136 ؟ یا بشه 100؟
 بستگی به گنجایش جون داره اگه گنجایش 100بود بشه 100   اگه250بود بشه 250 اگه 300بود بشه 300   نمیخوام مقدار باقیمانده با گنجایش کل جون جمع بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1398/2/12، 09:46 عصر)ali Co نوشته است:
(1398/2/12، 09:10 عصر)ShervinBrs نوشته است: خب دوست عزیز یکم واضح تر شما میخوایید که مثلا من جونم 36 هست وقتی پک رو گرفتم جونم بشه 136 ؟ یا بشه 100؟
 بستگی به گنجایش جون داره اگه گنجایش 100بود بشه 100   اگه250بود بشه 250 اگه 300بود بشه 300   نمیخوام مقدار باقیمانده با گنجایش کل جون جمع بشه

خب کار پیچیده شد ولی میشه آسونه

شما باید به هر نفر جدا از لول مرحله یک متغییر هم مثلا به نام hplevel بسازید و مثلا توی هر مرحله یا هرجوری که بازیتون هستش انجام بدید.

برای مثال اگر رفت مرحله 2 لول 2 متغییر hplevel واسش ست و سیو شه.
حالا Compare Variable میکنیم (قبلش دوباره متغییر hplevel که سیو کرده بودیم رو لود میکنیم) اگر عدد متغییر hplevel دو بود setvalue متغییر jon به مقدار جونی که میخوایید
هرکاری نیاز به تمرین و خلاقیت و علاقه داره پس سعی کن هرچه بهتر این سه مورد رو روش پیاده کنی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#5
(1398/2/12، 11:07 عصر)ShervinBrs نوشته است:
(1398/2/12، 09:46 عصر)ali Co نوشته است:
(1398/2/12، 09:10 عصر)ShervinBrs نوشته است: خب دوست عزیز یکم واضح تر شما میخوایید که مثلا من جونم 36 هست وقتی پک رو گرفتم جونم بشه 136 ؟ یا بشه 100؟
 بستگی به گنجایش جون داره اگه گنجایش 100بود بشه 100   اگه250بود بشه 250 اگه 300بود بشه 300   نمیخوام مقدار باقیمانده با گنجایش کل جون جمع بشه

خب کار پیچیده شد ولی میشه آسونه

شما باید به هر نفر جدا از لول مرحله یک متغییر هم مثلا به نام hplevel بسازید و مثلا توی هر مرحله یا هرجوری که بازیتون هستش انجام بدید.

برای مثال اگر رفت مرحله 2 لول 2 متغییر hplevel واسش ست و سیو شه.
حالا Compare Variable میکنیم (قبلش دوباره متغییر hplevel که سیو کرده بودیم رو لود میکنیم) اگر عدد متغییر hplevel دو بود setvalue متغییر jon به مقدار جونی که میخوایید


اینم یک سورس آموزشی : دانلود

شما با کلیک بر روی هر دکمه که مربوط به ست کردن هر لول گنجایش است لول گنجایش رو ست میکنید.
متن جون به صورت لحظه ای ست میشه و فقط با کلیک بر روی لول مورد نظره.



سورس آموزشیه و فقط باید شخصی سازی بشه.


همونطور که توی کامنت ها هم نوشتم میتونید با عوض کردن کلیک شدن بر روی دکمه این کار رو روی اونت های دیگم مثل برخورد اسپرایت یا ... اجرا کنید.
هرکاری نیاز به تمرین و خلاقیت و علاقه داره پس سعی کن هرچه بهتر این سه مورد رو روش پیاده کنی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#6
(1398/2/12، 11:32 عصر)ShervinBrs نوشته است:
(1398/2/12، 11:07 عصر)ShervinBrs نوشته است:
(1398/2/12، 09:46 عصر)ali Co نوشته است:  بستگی به گنجایش جون داره اگه گنجایش 100بود بشه 100   اگه250بود بشه 250 اگه 300بود بشه 300   نمیخوام مقدار باقیمانده با گنجایش کل جون جمع بشه

خب کار پیچیده شد ولی میشه آسونه

شما باید به هر نفر جدا از لول مرحله یک متغییر هم مثلا به نام hplevel بسازید و مثلا توی هر مرحله یا هرجوری که بازیتون هستش انجام بدید.

برای مثال اگر رفت مرحله 2 لول 2 متغییر hplevel واسش ست و سیو شه.
حالا Compare Variable میکنیم (قبلش دوباره متغییر hplevel که سیو کرده بودیم رو لود میکنیم) اگر عدد متغییر hplevel دو بود setvalue متغییر jon به مقدار جونی که میخوایید


اینم یک سورس آموزشی : دانلود

شما با کلیک بر روی هر دکمه که مربوط به ست کردن هر لول گنجایش است لول گنجایش رو ست میکنید.
متن جون به صورت لحظه ای ست میشه و فقط با کلیک بر روی لول مورد نظره.



سورس آموزشیه و فقط باید شخصی سازی بشه.


همونطور که توی کامنت ها هم نوشتم میتونید با عوض کردن کلیک شدن بر روی دکمه این کار رو روی اونت های دیگم مثل برخورد اسپرایت یا ... اجرا کنید.

جناب این سورس خیلی دوره با مشکل من لطفا یک بار دیگه تایپیک را بخوانید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
یکم واضح تر توضیح بدید حلش کنم براتون
هرکاری نیاز به تمرین و خلاقیت و علاقه داره پس سعی کن هرچه بهتر این سه مورد رو روش پیاده کنی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: