درآمد برترین های بازار
#1
سلام دوستان
کسی میدونه که از رده 1 تا 50 که برترین های فروش بازار هست،هر رده ای چقدر درآمد داره ماهانه؟
 
I'm hamed 1985
من همون Americanboy  و Americanboy2 هستم و از اون زمان که انجمن به مشکل خورده بود،نتونستم وارد اکانتم بشم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#2
سلام.
دقیقش رو نمی‌دونم ولی موردی میتونم بهتون بگم که از صحبتهای سازنده های این بازی ها تو پادکست رشدینو متوجه شدم.

آمیرزا در زمان اوجش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ماهانه.
بازی قبلی سازنده های آمیرزا باقلوا در زمان اوجش ۸۰ میلیون ماهانه می‌فروخته.
منچرز حدود ۲۰۰ میلیون ماهانه.
گلمراد سازنده اش می‌گفت بین ۵ تا ۷ میلیون روزانه میفروشیم اونموقع رتبه ۹ پرفروش های بازی بود الان بالاتر اومده.
پسرخوانده حدود ۲۵۰ میلیون ماهانه که می‌گفت ما نسخه خارجی هم منتشر کردیم به کمک ناشر و از اون خیلی راضی بودن و می‌گفت اگه بخوایم بازی بسازیم اول خارج رو در نظر میگیریم بعد ایران رو ( البته بازیشون ماهانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار میفروشه که برای همچین بازی با این کیفیت رقم پایینی محسوب میشه و می‌تونه خیلی بیشتر باشه )
فندق اگه اشتباه نکنم ۳۰ تا ۴۰ میلیون ماهانه میفروخت.
خروس جنگی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ماهیانه در زمان اوجش.
کلماتیک در زمان اوجش سازنده می‌گفت تو دوماه رکورد ۳۰۰ میلیون فروش رو زدن.
آخریش هم که یکی از بچه های اینجا گفت بازی سرضرب رو با سازنده اش صحبت کرده روزانه حدود ۶۰۰ هزار تومن میفروشه ( این بازی تو لیست پرفروشا تقریبا پایین محسوب میشد بین رتبه ۴۰ تا ۵۰ بود )

با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید ده تای اول کافه بازار یکی دو سال پیش روزانه ۵ میلیون به بالا درآمد داشتن الان که خیلی بیشتر شده بخاطر کرونا و زیاد شدن پلیرها و کلا رشد طبیعی سالانه. چون اکوسیستم بازیهای موبایل تو ایران هنوز خیلی نوپا ست حتی در مقایسه با کشوری مثل ترکیه.

سه تا نکته :
۱) این درآمدها ترکیبی از درون پرداخت و تبلیغات هست.
۲) خیلی از این صحبت‌ها مربوط به یکی دو سال قبلی میشه و از اونموقع تا الان مقدار خرجی که کاربرها تو بازی میکنن بیشتر شده در نتیجه درآمد این بازیها هم بیشتر شده.
۳) اکثر این بازیها تو سال ۹۹ نسخه گوگل پلی هم منتشر کردن و اونجا هم نصب بالایی دارن و قطعا درآمد خوب.
  پاسخ


#3
(1399/10/10، 11:21 صبح)mhp' نوشته است: سلام.
دقیقش رو نمی‌دونم ولی موردی میتونم بهتون بگم که از صحبتهای سازنده های این بازی ها تو پادکست رشدینو متوجه شدم.

آمیرزا در زمان اوجش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ماهانه.
بازی قبلی سازنده های آمیرزا باقلوا در زمان اوجش ۸۰ میلیون ماهانه می‌فروخته.
منچرز حدود ۲۰۰ میلیون ماهانه.
گلمراد سازنده اش می‌گفت بین ۵ تا ۷ میلیون روزانه میفروشیم اونموقع رتبه ۹ پرفروش های بازی بود الان بالاتر اومده.
پسرخوانده حدود ۲۵۰ میلیون ماهانه که می‌گفت ما نسخه خارجی هم منتشر کردیم به کمک ناشر و از اون خیلی راضی بودن و می‌گفت اگه بخوایم بازی بسازیم اول خارج رو در نظر میگیریم بعد ایران رو ( البته بازیشون ماهانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار میفروشه که برای همچین بازی با این کیفیت رقم پایینی محسوب میشه و می‌تونه خیلی بیشتر باشه )
فندق اگه اشتباه نکنم ۳۰ تا ۴۰ میلیون ماهانه میفروخت.
خروس جنگی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ماهیانه در زمان اوجش.
کلماتیک در زمان اوجش سازنده می‌گفت تو دوماه رکورد ۳۰۰ میلیون فروش رو زدن.
آخریش هم که یکی از بچه های اینجا گفت بازی سرضرب رو با سازنده اش صحبت کرده روزانه حدود ۶۰۰ هزار تومن میفروشه ( این بازی تو لیست پرفروشا تقریبا پایین محسوب میشد بین رتبه ۴۰ تا ۵۰ بود )

با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید ده تای اول کافه بازار یکی دو سال پیش روزانه ۵ میلیون به بالا درآمد داشتن الان که خیلی بیشتر شده بخاطر کرونا و زیاد شدن پلیرها و کلا رشد طبیعی سالانه. چون اکوسیستم بازیهای موبایل تو ایران هنوز خیلی نوپا ست حتی در مقایسه با کشوری مثل ترکیه.

سه تا نکته :
۱) این درآمدها ترکیبی از درون پرداخت و تبلیغات هست.
۲) خیلی از این صحبت‌ها مربوط به یکی دو سال قبلی میشه و از اونموقع تا الان مقدار خرجی که کاربرها تو بازی میکنن بیشتر شده در نتیجه درآمد این بازیها هم بیشتر شده.
۳) اکثر این بازیها تو سال ۹۹ نسخه گوگل پلی هم منتشر کردن و اونجا هم نصب بالایی دارن و قطعا درآمد خوب.

 

دمت گرم مرسی،واقعا توضیح کامل و جامعی بود...41 41


 
I'm hamed 1985
من همون Americanboy  و Americanboy2 هستم و از اون زمان که انجمن به مشکل خورده بود،نتونستم وارد اکانتم بشم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، ᔕinaᗪehghani ، mhp
#4
(1399/10/10، 11:21 صبح)mhp نوشته است: سلام.
دقیقش رو نمی‌دونم ولی موردی میتونم بهتون بگم که از صحبتهای سازنده های این بازی ها تو پادکست رشدینو متوجه شدم.

آمیرزا در زمان اوجش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ماهانه.
بازی قبلی سازنده های آمیرزا باقلوا در زمان اوجش ۸۰ میلیون ماهانه می‌فروخته.
منچرز حدود ۲۰۰ میلیون ماهانه.
گلمراد سازنده اش می‌گفت بین ۵ تا ۷ میلیون روزانه میفروشیم اونموقع رتبه ۹ پرفروش های بازی بود الان بالاتر اومده.
پسرخوانده حدود ۲۵۰ میلیون ماهانه که می‌گفت ما نسخه خارجی هم منتشر کردیم به کمک ناشر و از اون خیلی راضی بودن و می‌گفت اگه بخوایم بازی بسازیم اول خارج رو در نظر میگیریم بعد ایران رو ( البته بازیشون ماهانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار میفروشه که برای همچین بازی با این کیفیت رقم پایینی محسوب میشه و می‌تونه خیلی بیشتر باشه )
فندق اگه اشتباه نکنم ۳۰ تا ۴۰ میلیون ماهانه میفروخت.
خروس جنگی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ماهیانه در زمان اوجش.
کلماتیک در زمان اوجش سازنده می‌گفت تو دوماه رکورد ۳۰۰ میلیون فروش رو زدن.
آخریش هم که یکی از بچه های اینجا گفت بازی سرضرب رو با سازنده اش صحبت کرده روزانه حدود ۶۰۰ هزار تومن میفروشه ( این بازی تو لیست پرفروشا تقریبا پایین محسوب میشد بین رتبه ۴۰ تا ۵۰ بود )

با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید ده تای اول کافه بازار یکی دو سال پیش روزانه ۵ میلیون به بالا درآمد داشتن الان که خیلی بیشتر شده بخاطر کرونا و زیاد شدن پلیرها و کلا رشد طبیعی سالانه. چون اکوسیستم بازیهای موبایل تو ایران هنوز خیلی نوپا ست حتی در مقایسه با کشوری مثل ترکیه.

سه تا نکته :
۱) این درآمدها ترکیبی از درون پرداخت و تبلیغات هست.
۲) خیلی از این صحبت‌ها مربوط به یکی دو سال قبلی میشه و از اونموقع تا الان مقدار خرجی که کاربرها تو بازی میکنن بیشتر شده در نتیجه درآمد این بازیها هم بیشتر شده.
۳) اکثر این بازیها تو سال ۹۹ نسخه گوگل پلی هم منتشر کردن و اونجا هم نصب بالایی دارن و قطعا درآمد خوب.


سلام این پادکستی که گفتین از کجا میتونم بگوشم ؟
 
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1399/10/11، 01:21 صبح)mohammadslt نوشته است:
(1399/10/10، 11:21 صبح)mhp نوشته است: سلام.
دقیقش رو نمی‌دونم ولی موردی میتونم بهتون بگم که از صحبتهای سازنده های این بازی ها تو پادکست رشدینو متوجه شدم.

آمیرزا در زمان اوجش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ماهانه.
بازی قبلی سازنده های آمیرزا باقلوا در زمان اوجش ۸۰ میلیون ماهانه می‌فروخته.
منچرز حدود ۲۰۰ میلیون ماهانه.
گلمراد سازنده اش می‌گفت بین ۵ تا ۷ میلیون روزانه میفروشیم اونموقع رتبه ۹ پرفروش های بازی بود الان بالاتر اومده.
پسرخوانده حدود ۲۵۰ میلیون ماهانه که می‌گفت ما نسخه خارجی هم منتشر کردیم به کمک ناشر و از اون خیلی راضی بودن و می‌گفت اگه بخوایم بازی بسازیم اول خارج رو در نظر میگیریم بعد ایران رو ( البته بازیشون ماهانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار میفروشه که برای همچین بازی با این کیفیت رقم پایینی محسوب میشه و می‌تونه خیلی بیشتر باشه )
فندق اگه اشتباه نکنم ۳۰ تا ۴۰ میلیون ماهانه میفروخت.
خروس جنگی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ماهیانه در زمان اوجش.
کلماتیک در زمان اوجش سازنده می‌گفت تو دوماه رکورد ۳۰۰ میلیون فروش رو زدن.
آخریش هم که یکی از بچه های اینجا گفت بازی سرضرب رو با سازنده اش صحبت کرده روزانه حدود ۶۰۰ هزار تومن میفروشه ( این بازی تو لیست پرفروشا تقریبا پایین محسوب میشد بین رتبه ۴۰ تا ۵۰ بود )

با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید ده تای اول کافه بازار یکی دو سال پیش روزانه ۵ میلیون به بالا درآمد داشتن الان که خیلی بیشتر شده بخاطر کرونا و زیاد شدن پلیرها و کلا رشد طبیعی سالانه. چون اکوسیستم بازیهای موبایل تو ایران هنوز خیلی نوپا ست حتی در مقایسه با کشوری مثل ترکیه.

سه تا نکته :
۱) این درآمدها ترکیبی از درون پرداخت و تبلیغات هست.
۲) خیلی از این صحبت‌ها مربوط به یکی دو سال قبلی میشه و از اونموقع تا الان مقدار خرجی که کاربرها تو بازی میکنن بیشتر شده در نتیجه درآمد این بازیها هم بیشتر شده.
۳) اکثر این بازیها تو سال ۹۹ نسخه گوگل پلی هم منتشر کردن و اونجا هم نصب بالایی دارن و قطعا درآمد خوب.


سلام این پادکستی که گفتین از کجا میتونم بگوشم ؟
 
سلام.
از اینجا : https://shenoto.com/channel/roshdinoevent
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mohammadslt


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وینوس - خروجی آفلاین اندروید miladesign 476 263,311 1403/10/23، 02:18 عصر
آخرین ارسال: Tggi
Wink سوال در مورد تبلیغ بازی در تپسل _1515Team_ 2 1,964 1403/10/22، 08:05 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  انتخاب رشته کامپیوتر M.Y 5 3,276 1401/4/11، 06:21 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  خرید سورس بازی های شما Hamed85 4 2,772 1401/1/31، 11:02 صبح
آخرین ارسال: Hamed85
  فروش سورس شبه بازی ۴۱۱۴۸ امیرعلی فیروزبخش 0 1,665 1400/11/18، 09:09 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش

پرش به انجمن: