لطفا بازی آنلاین سنگ کاغذ قیچی را چک کنید
#1
سلام دوستان.
بازی سنگ کاغذ قیچی آنلاین با پلاگین مولتی پلیر ساختم. بازی را به دو روش تست کردم.


روش اول : روی یک دیوایس

بازی روی یک دیوایس بصورت آنلاین انجام میشه.یعنی نفر اول با کروم وارد بازی بشه و نفر دوم  هم با همون کامپیوتر اما با یک مروگر دیگه..یا مثلا نفر اول و نفر دوم هر کدام در یک تب جداگانه از مرورگر کروم بازی را انجام دهند.

روش دوم : روی دو دیوایس

مشکل اینجاست که وقتی نفر اول مثلا با گوشی خودش وارد بازی میشه و نفر دوم با گوشی خودش یا با کامپیوتر وارد بازی میشه ، بازی بصورت آنلاین انجام نمیشه..در واقع نفر اول که به عنوان host وارد بازی میشه منتظر نفر دوم که peer باشه میمونه، به محض ورود نفر دوم ، ارتباط برقرار میشه اما آبجکت های داخل host برای peer نمایش داده نمیشه .. دلیلش چیه بنظرتون؟

جالب اینجاست وقتی داخل کانسترکت بازی رو تست میکنم بازی رو بصورت آنلاین میتونم روی دو تا دیوایس انجام بدم و همه چی درست کار میکنه.

لطفا بازی را به هر دو روش تست کنید و نتیجه را اعلام کنید.
لینک بازی :
https://elegantgames.github.io/skg/
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d
#2
سلام ؛

روی هر دو مورد تست کردم .
هر دو مورد بدون مشکل بودند و مشکلاتی که نوشته بودید وجود نداشتند .​​​​​​​

​​​​​​​موفق باشید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d
#3
سلام آقای ثنایی.خیلی ممنونم که چک کردید.ولی همچنان این مشکل برای من هست..برای بیشتر دوستان هم این مشکل وجود داشت اما بعضی ها مثل شما گفتند که بازی بدون مشکل اجرا شده است.
بنظرتون چه عاملی میتونه باعث همچین مشکلی برای بعضی ها بشه؟ یک دوستی میگفت این مشکل احتمالا بخاطر سیگنالینگ سرور کانسترکت است چون مجانی است این مشکل پیش میاد و بهم پیشنهاد داد که سیگنالینگ سرور از کانسترکت بخرم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
سلام
هرگز اینکار را نکنید
چون همراهش باید یک سرور یا هاست node js هم بخرید که هزینه بالایی داره (ارزان ترین چیزی حدود 30_40 هزار تومان ماهیانه).
همچنین هر سروری یا هاستی هم بگیرید باز هم کیفیتش به سرور سیرا نمی رسد(مگر اینکه بخواهید کل خونه و زندگی رو بفروشید و پول سرور بدهید)
پیشنهاد خود سازندگان کانستراکت هم همین هست که از خود سرور سیرا استفاده کنید.
باتشکر










 1                                            ‌1
||
||
|                                               |
|__________________________|










  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1400/3/15، 06:25 عصر)mansoor22 نوشته است: سلام دوستان.
بازی سنگ کاغذ قیچی آنلاین با پلاگین مولتی پلیر ساختم. بازی را به دو روش تست کردم.


روش اول : روی یک دیوایس

بازی روی یک دیوایس بصورت آنلاین انجام میشه.یعنی نفر اول با کروم وارد بازی بشه و نفر دوم  هم با همون کامپیوتر اما با یک مروگر دیگه..یا مثلا نفر اول و نفر دوم هر کدام در یک تب جداگانه از مرورگر کروم بازی را انجام دهند.

روش دوم : روی دو دیوایس

مشکل اینجاست که وقتی نفر اول مثلا با گوشی خودش وارد بازی میشه و نفر دوم با گوشی خودش یا با کامپیوتر وارد بازی میشه ، بازی بصورت آنلاین انجام نمیشه..در واقع نفر اول که به عنوان host وارد بازی میشه منتظر نفر دوم که peer باشه میمونه، به محض ورود نفر دوم ، ارتباط برقرار میشه اما آبجکت های داخل host برای peer نمایش داده نمیشه .. دلیلش چیه بنظرتون؟

جالب اینجاست وقتی داخل کانسترکت بازی رو تست میکنم بازی رو بصورت آنلاین میتونم روی دو تا دیوایس انجام بدم و همه چی درست کار میکنه.

لطفا بازی را به هر دو روش تست کنید و نتیجه را اعلام کنید.
لینک بازی :
https://elegantgames.github.io/skg/
 


شاید برخی از سیستم ها مششکل دارند
این هم احتمال داره

مثلا کروم اونها پشتیبان این نباشه یا...
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1400/3/16، 12:21 عصر)mansoor22 نوشته است: سلام آقای ثنایی.خیلی ممنونم که چک کردید.ولی همچنان این مشکل برای من هست..برای بیشتر دوستان هم این مشکل وجود داشت اما بعضی ها مثل شما گفتند که بازی بدون مشکل اجرا شده است.
بنظرتون چه عاملی میتونه باعث همچین مشکلی برای بعضی ها بشه؟ یک دوستی میگفت این مشکل احتمالا بخاطر سیگنالینگ سرور کانسترکت است چون مجانی است این مشکل پیش میاد و بهم پیشنهاد داد که سیگنالینگ سرور از کانسترکت بخرم.
سلام ؛

کار سیگنالینگ سیرا اتصال کاربران به یکدیگر هست ، اگر سرور ضعیف باشه یا اتصال با مشکل مواجه بشه ارور میده .
وقتی اتصال برقرار میشه ، یعنی مشکلی از سوی سیگنالینگ نیست .
استفاده شخصی از سیگنالینگ هم به صرفه نیست . مگه اینکه بازیتون درآمد ماهیانه بیشتر از 20 میلیون داشته باشه که صرف کنه بخواید براش سرور شخصی تهیه کنید .
من از نحوه ایونت نویسی شما اطلاعی ندارم ، برای من مشکلی هم نداشته ؛ پس ایده ای ندارم .

موفق باشید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
سلام.من خود سمپل ریل تایم کانسترکت رو برای گوشی خروجی گرفتم متاسفانه میره تو بازی قفل میکنه ولی روی خود سیستم بخوبی اجرا میشه.
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
سلام خدمت همه عزیزان..

یسری سعی و خطا کردم تا ببینم چرا بعضی وقت ها دو نفر نمیتوانند بهم وصل بشوند و آنلاین بازی کنند.
اول برای اینکه مطمن شوم ایونت نویسی من مشکل دارد یا نه ، پروژه پیش فرض پنگ کانسترکت رو خروجی گرفتم و آپلود کردم و بازهم مشکل وصل نشدن دو نفر برقرار بود.. پس نتیجه گرفتم ایونت نویسی من درست است.
مشکل را ظاهرا پیدا کردم البته تا زمانی که تناقض نبینم.البته راه حلش را نمیدونم.

اگر کامپیوتر و گوشی هر دو به یک وایفای وصل بشوند میتونند آنلاین بازی کنند بشرطی که گوشی از فندق شکن استفاده نکنه.

یا مثلا اگر یه نفر  با گوشی 4g وصل بشه و نفر دیگه با adsl وصل بشه نمیتونند با هم آنلاین بازی کنند.
همانطور که گفتم پروژه پیش فرض پونگ کانسترکت رو خروجی گرفتم و آپلود کردم و وضعیت کانکشن را در بازی پونگ که نگاه میکردم متوجه شدم که سیگنالینگ سرور  ، نفر دوم را به عنوان peer تشخصیص می دهد اما پییر  نمیتواند به هاست متصل شود در نتیجه هاست هم متوجه اتصال پییر نمیشود بدین ترتیب هیچ چیزی برای پییر بوجود نمیآید و پییر معطل میشود.

راه حلی برای این دارید دوستان؟



 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 228 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 175 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,586 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: