ارسالها: 58
موضوعها: 14
تاریخ عضویت: شهر 1394
سپاسها: 9
9 سپاس گرفتهشده در 6 ارسال
سلام دوستان یه سوال داشتم...بازی های مرحله ای رو چطوری میسازن؟ مثلا یه بازی که 100 مرحله داره ، 100 تا Layout براش میسازن؟؟؟!!!
ارسالها: 539
موضوعها: 41
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: جمهوری اسلامی ایران ،آذربایجان غربی شهرستان نقده
سپاسها: 549
471 سپاس گرفتهشده در 210 ارسال
اره باید 100 تا لی اوت داشته باشه التبه شاید راه دیگری هم باشد
زکات علم ، آموزش دادن ان است از امام صادق (ع)
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
به بازی شما بستگی داره ممکنه محتوا بازی در همه لیوت ها یکسان باشه خوب اونجور نیاز نیست برای هر 100 تا لیوت هم اونت شیت داشته باشید با یک اونت شیت کلی هم میشه اینکارا کرد.
من یک بازی ساختم 60 تا مرحله داشت فقط با یه اونت شیت.
ارسالها: 58
موضوعها: 14
تاریخ عضویت: شهر 1394
سپاسها: 9
9 سپاس گرفتهشده در 6 ارسال
منظورتون اینه که مثلا 60 لایوت و 1 اونت شیت؟
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
نه اینکه برای لیوت های دیگر اونت شیت نداشته باشیم بلکه شما باید تمام دستوراتی اصلی بازی که در همه لیوت ها یکسان است را فقط در یک لیوت بکار ببرید و بقیه اونت شیت ها را به اون اونت شیت اصلی پیوند بزنید بدون نیاز به کپی دوباره و فقط در اونت شیت های جدید یه منبع ذخیره و دستوراتیی که فقط مخصوص این لایوت هستند را وارد کنید.
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
اگر سبک بازی رو بگید بهتر میشه راهنمایی کرد ..
برای مثال یه بازی پلتفرمر ... برخوردها و حرکات و اینچیزا باید یکسان باشه ...
اینا رو تو ی ایونت شیت میزنید.
بعد ایونت شیت هر لیوت رو به ایونت شیت مشترک include میکنید ...
اگر هم در یه مرحله ای یه اتفاق خاص میخواد بیفته ( مثلا پخش یه فیلم ) اینا رو باید تو همون ایونت شیت لیوت وارد کنید نه ایونت شیت مشترک ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !