استقلال از نرخ فربم و قرار دادن زیرنویس
#1
سلام 2 تا سوال داشتم.من تازه با کانستراکت2 آشنا شدم.داشتم فیلم های آموزشی نگاه میکردم که یک بخش که مربوط به استقلال از نرخ فریم بود رسیدم فایلش فقط صوتی بود و تصویری نبود اصلا متوجه نشدم لطف میکنید یکیتون توضیح بدید چطوری کاراکترم رو یا سایر چیزای متحرک بازیمو مستقل از نرخ فریم کنم؟
سوال دومم اینکه تو بازی ها مثل حریم و... وقتی روی یک چیز کلیک میشه یک زیرنویس فارسی اون پایین نشون میده یا دیالوگ های بازی و ... چطوری میتونم اینجوری زیرنویس بذارم؟
ممنون 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سوال 1 در بخش اسپرایت ادیتور شما می توانید نرخ پخش فریم های انیمشن  رو تعیین کنید و یا می تواتید درنگ مابین دو فریم رو مشخص کنید.
سوال 2 : اگر زیر نویس  می خواهی در لایه پنل یک شی متنی که بتوان خواند . افزوده  کنید.
در بخش رویداد . رویداد کلیک شدن روی اسپرایت رو انتخاب می کند در بخش اکشن set text رو برابر با یک متن می کنی.
حال اگر می خواهی بعد از چند ثانیه متن ناپدید شود یکه وقفه سپس اکشن پنهان کردن
  پاسخ


 سپاس شده توسط: xcmpunkgtsx ، keyhan
#3
(1394/10/7، 02:17 عصر)mehrdad.ch نوشته است: سوال 1 در بخش اسپرایت ادیتور شما می توانید نرخ پخش فریم های انیمشن  رو تعیین کنید و یا می تواتید درنگ مابین دو فریم رو مشخص کنید.
سوال 2 : اگر زیر نویس  می خواهی در لایه پنل یک شی متنی که بتوان خواند . افزوده  کنید.
در بخش رویداد . رویداد کلیک شدن روی اسپرایت رو انتخاب می کند در بخش اکشن set text رو برابر با یک متن می کنی.
حال اگر می خواهی بعد از چند ثانیه متن ناپدید شود یکه وقفه سپس اکشن پنهان کردن

خیلی ممنون بابت پاسخگوییتون فقط در رابطه با سوال اولم منظور بنده دلتا تایم بود همون که باید به یه عددی ضرب و تقسیم شه اون رو بلد نیستم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
اگر دلتاتایم نزارید رو دستگاه های مختلف ممکنه دیرتر یا زودتر اجرا بشه ( با توجه به قدرت پردازش دستگاه ) 
ولی اگر در دلتا تایم ضرب کنید دقیقا در همون ثانیه مورد نظر اتفاق میفته
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2 
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mehrdad.ch
#5
البته این بستگی داره که نرخ فریم مشخص نباشد. ولی در کانستراکت این ثابت است و حداکثر 60 است. و هرچند هم توانایی سخت افزار بالا هم باشد تاثیری ندارد. و بیکار می ماند. اگر کمینه وبیشنه در یک عدد باشد . دیگه دلتا تایم کاربردی ندارد. ولی اگر ثابت نشود بستگی به توانایی سخت افزار که می تواند در هر هر ثانیه چند فریم ایجاد کند . باعث  تند تر اجرا شئن بازی می شود.
اما کانستراکت ایم مقدارها ثابت و 60 است
  پاسخ


 سپاس شده توسط: keyhan
#6
(1394/10/7، 01:19 عصر)xcmpunkgtsx نوشته است: سلام 2 تا سوال داشتم.من تازه با کانستراکت2 آشنا شدم.داشتم فیلم های آموزشی نگاه میکردم که یک بخش که مربوط به استقلال از نرخ فریم بود رسیدم فایلش فقط صوتی بود و تصویری نبود اصلا متوجه نشدم لطف میکنید یکیتون توضیح بدید چطوری کاراکترم رو یا سایر چیزای متحرک بازیمو مستقل از نرخ فریم کنم؟

سلام
اون قسمت صوتی نبوده، بارها هم جواب دادیم. مشکل از پلیرتون هست.
اگه از پلیرهایی مثل Pot player یا VLC Media Player استفاده کنید، تصویرش رو هم می‌بینید.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آن‌ها مأنوس نشده‌ایم
و طبیعت معجزه‌ایست که با آن انس گرفته‌ایم
علی صفایی حائری
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,601 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 131 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: