ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
سلام
من زیاد روی سورسی که دادین، دقت نکردم، منتهی یه چیزی که دیدم، شما از پلاگین خاصی استفاده نکردین و از تایمر خود کانستراکت استفاده کردین.
اون چیزی که تو بحث آنلاین بودن هست رو من کامل توضیح دادم در مورد منطق پیاده سازیش.
اما در مورد این سورس شما،
شما اگه میاین از تایمر استفاده کنین که براتون زمان رو بشمره، به ظاهر که این کار منطقی نیست. شما باید زمان رو از سیستم یا موبایل کاربر بخونین. که در مورد پلاگینش حرفهایی زده شده.
یه کاری که نمیدونم شما کردین یا نه! ولی به ذهنم اومد اینه که، شما برای ساخت هر چیزی، یه متغیر مخصوص قرار بدین با مقداری از نوع زمان.
بعد این مقدار رو شروع کنین به کم کردن و اگه بازیکن هم از بازی خارج شد، مقدار باقیمونده رو ذخیره کنین. حالا زمانی که برگشت، زمان رو ادامه بدین( البته اینکار منطقی نیست و بلاخره شما تفاضل رو نمیتونین روی هوا بدست بیارین، فقط دو تا راه هست، یا گرفتن زمان از سیستم یا موبایل کاربر، یا گرفتن از سرور!
حالا که فکر میکنم میبینم شما حتی لازم نیست، این تفاضل ها رو روی سرور حساب کنین.
شما فقط زمان ورود و خروج رو از سرور بگیرین یا ذخیره کنین. و کارهای دیگه رو روی برنامه خودتون انجام بدین. اینطوری فقط برای هر کاربر با ID مشخص، فقط زمان رو از سیستم میخونین.
همین!
اما با روش شما توی این سورس، شدنی نیست، یا لااقل من میگم نمیشه ! شاید سایر دوستان راه دیگه ای بدونن.
ارسالها: 24
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: خرد 1395
سپاسها: 6
3 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
متاسفانه برنامه نویسیم در حد آماتوره و فکر کنم سرور هم مشکلات خودشو داره که بنده توانایی انجام دادنشو فعلاً ندارم .
شما مثالی برای کار با سرور و یا آموزشی سراغ ندارید؟
مثال خوبی که در این مورد دیدم بازی جیرینگ لند نسخه ی های اولش بدون اینکه به سرور وصل باشه زمان رو از خود گوشی می گرفت و موقع برگشت پولات به اندازه ی زمانی که نبودی اضافه می شد .
ولی خوب با دستکاری زمان گوشی می شد بازی رو گول زد .
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
سلام.
قبلا عرض کردم، الان درگیر بازی خودم هستم. تا روزهای اینده اگه صبر کنین، در این مورد حتما آموزشی قرار میدم.
شما الباقی بازی یا برنامه تون رو شروع به ساخت کنین.