1395/6/8، 08:37 صبح
این سوال رو هم برای کانستراکت و هم برای یونیتی میپرسم
خواستم ببینم چجوری باید یک متغییر رو توی دوتا لایوت یا سین استفاده کنم
خواستم ببینم چجوری باید یک متغییر رو توی دوتا لایوت یا سین استفاده کنم
حل شده متغیر
|
1395/6/8، 08:37 صبح
این سوال رو هم برای کانستراکت و هم برای یونیتی میپرسم
خواستم ببینم چجوری باید یک متغییر رو توی دوتا لایوت یا سین استفاده کنم
1395/6/8، 09:17 صبح
سلام
برای کانستراکت،متغیر در همه ی لایوت ها جواب میدهد ولی یونیتی کار نیستم!
1395/6/8، 12:17 عصر
سلام
برای یونیتی هم باید اون متغیر رو public کنین
1395/6/8، 12:58 عصر
توي يونيتي متغير داخل کد نوشته شده. حالا کد رو به هر ابجکتي توي هر صحنه بديد کار ميکنه.فرق نميکنه متغير public باشه يا نه.ولي اگر ميخواهيد کد رو به هيچ شي نديد ولي از متغيرش توي صحنه استفاده کنيد ميتونيد از Getcomponent اسم اون کد رو بنويسيد و به متغيرش دسترسي پيدا کنيد.
وبلاگی برای کانستراکتی ها
buildgame.blog.ir آموزش ساخت 4 مینی بازی پرطرفدار با یونیتی:لینک زیر لرنینگ تی وی |
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
![]() |
پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا | ya mahdi | 0 | 230 |
1404/1/17، 05:43 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
نحوه خروجی اندروید کوردوا | ya mahdi | 0 | 176 |
1404/1/11، 04:06 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
|
![]() |
حل شده مقادير لازم در environment variable | ᔕinaᗪehghani | 24 | 11,595 |
1403/10/23، 12:10 صبح آخرین ارسال: Tggi |
تپسل .....فروشگاه | Hamidreza | 3 | 1,932 |
1403/10/22، 11:57 عصر آخرین ارسال: Tggi |
|
خروجی اندروید با Intel xdk | ya mahdi | 0 | 130 |
1403/8/25، 02:08 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |