1399/2/3، 12:56 صبح
(1399/2/3، 12:16 صبح)mahdi.paradox نوشته است:در یک تاپیک با موضوعی دیگر هیچوقت سوال نپرسید(1393/12/28، 04:31 عصر)ghasem نوشته است: <p>سلام<br />سلام من الان سوال دارم مثلا من در لیوت اول با یک ایونت شت یه ایونت نوشتم گفتم که مثلا اسپرایت با id12 رو انتخاب کن ولی مثلا الان چجوری در یک لیوت جدید این اسپرایت با id12 رو ایجاد کنم????
اشیایی که در همه لیوتها مشترکه را در یک لایه قرار بدید.بعد اون لایه را public کن.البته میشه لیوت را کامل duplicate کرد.
ولی با روش پابلیک کردن لایه حجم بازی بالا نمیره
تاپیک جدا وا کنید
جواب :
هیچوقت نمیتونی بگی دوتا اسپرایت id هاشون با هم برابر باشه
چون id یک چیز منحصر به فرد آبجکت در یک پروژه است و فرقی نمی کند در کدام ایونت شیت نوشته یا در کدام لایوت باشد هر کپی از هر آبجکت ، یک id منحصر به خود را دارد ...