ارسالها: 295
موضوعها: 51
تاریخ عضویت: اسف 1393
مکان: زیر سایه امام رضا (ع)
سپاسها: 768
426 سپاس گرفتهشده در 148 ارسال
ممنون آقا مجید. دقیقا همونیه که میخواستم.
اي قلم در حرفهايت اثري نيست
از آشنا براي من خبري نيست
آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا
از يوسف فاطمه خبري نيست
ارسالها: 295
موضوعها: 51
تاریخ عضویت: اسف 1393
مکان: زیر سایه امام رضا (ع)
سپاسها: 768
426 سپاس گرفتهشده در 148 ارسال
آقا این تیر انداز ها رو وقتی بیرون لایوت قرار میدم دشمن رو پیدا نمیکنند و فقط اونایی که داخل لایوت قرار دادم دشمن رو پیدا میکنند و بسمتش حرکت میکنند.
راهی هست که بتونم تیر انداز ها رو بیرون لایوت بزارم و تیر انداز ها دشمنو گیر بیارن و بیان بسمت دشمن؟ ( آخه میخوام با یه ترتیب خاصی حرکت کنند
اي قلم در حرفهايت اثري نيست
از آشنا براي من خبري نيست
آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا
از يوسف فاطمه خبري نيست
ارسالها: 295
موضوعها: 51
تاریخ عضویت: اسف 1393
مکان: زیر سایه امام رضا (ع)
سپاسها: 768
426 سپاس گرفتهشده در 148 ارسال
ی مشکل دیگه هم که بهش برخوردم این بود که مثلا اگه از اون آبجکت تیر انداز چند تا کپی میکردم زمانی که میرسیدند به فاصله ی 200 همشون سرجاشون میایستادند و شروع میکردند به تیر زدن.. چه اونی که فاصلش 200 تا بود چه اونی که 500 تا بود.
بیخیال patchfinding شدم.
الآن دارم از رفتار bullet برای حرکت استفاده کردم.. ی اسپرایت مربعی هم تو فاصله ی 200 گذاشتم که زمانی که به اون رسیدن بایستند و شروع کنند به تیر زدن.
ممنون.
اي قلم در حرفهايت اثري نيست
از آشنا براي من خبري نيست
آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا
از يوسف فاطمه خبري نيست
ارسالها: 197
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: کهگیلویه و بویراحمد
سپاسها: 309
249 سپاس گرفتهشده در 75 ارسال
من راهنمایی کردم...
برای جلوگیری از این کار از another condition این استفاده میکنید: for each
و بعد شی تیر اندازتون رو انتخاب میکنید. درست میشه. اگر هم دشمن رو بیشتر از یکی گذاشتید همین کار رو برای دشمن هم
انجام بدید.
با تشکر. البته فکر میکنم همون pathfinding بهتره برای کاری که شما میخواید انجام بدید
پس یک شرط اضاف میکنید.
وارد سیستم میشید(system) و در لیست for each را انتخاب میکنید و بعد شی تیر اندازتون رو انتخاب میکنید. توضیحات کاملتر رو در بالا
دادم.
telegram id : @firebug2017