(1399/6/15، 06:57 صبح)alirezaa82 نوشته است: (1399/6/15، 01:48 صبح)محمد 82 نوشته است: فک نکنم به فضای رم بستگی داشته باشه . فضا که برمیگرده به حافظه گوشی . شما باید سنگینی بازی (استفاده از CPU) رو به حداقل برسونید که تو گوشی های اندروید پایین از بازی نپره بیرون . ضمن اینکه حواستون باشه تو فونگپ بیشتر از 50 مگ نمیتونید اپلود کنید . برای بازی های سنگین باید از خروجی روی سیستم شخصی یا وینوس استفاده کنید .
یعنی برخلاف بازی های ویندوز که رم مهمه تو اندروید این جوری نیست؟
(1399/6/15، 01:53 صبح)oak نوشته است: بنظرم هرچه کم تر بهتر ولی خب اگر مموری یوزیج بیاد رو 40 به پایین و از سی پیو خیلی استفاده نشه ، پرفورمنس بهتری داده
مموری یوزیج مصرف رم رو نشون میده یا سی پی یو ؟ اگر سی پی یو مهم باشه پس بیشتر باید بحث نورهای داینامیک و سلیه و .... رو بهیته کنیم ( بحثم روی سه بعدی هست بیشر)
رم تو اندروید مهم تر از ویندوزه چون گوشی های اندیوریدی از رم های معمولا پایین و ضعیف برخوردار هستند دوست من
مموری یوزیج مربوط به رم هسش
ولی واسه سی پیو می تونید روی دکمه Debug Layout کلیک کنید و ببینید که از سی پیو چقدر اشغال می کنه
پیشنهاد می کنم از طریق پبشنمایش وای فای هم یه نمونه دیباگ کیند ببینید چند درصد تو گوشی های مختلف اجرا می کنه ولی این هم بدونید که آمارش دقیق نیستش و باید ببینیم تو خروجی چند مرده حلاجه
مثلا بازی دریانوردان ک ما می سازیم رو میشه گفت بعد از یک سال تلاش شبانه روزی تازه نصفش کامل شده (کمی بیشتر) و تو یک گوشی که سی پیو اش دو هسته ای بودش و اندروید 4 داشتش و رم 2 گیگ داشت ، روون با سرعت 35 فریم بر ثانیه (F.P.S Fream Per Second) داره اجرا میشه
در کل مواردی که مهم اینه که FPS بالا باشه
و مموری یوزیج پایین باشه
آبجکت الکی نداشته باشید
بعدش اندازه آبجکتا در واقعیت برابر اندازشان در لایوت باشه
و درصد استفاده از سی پیو بالا تر باشه
موفق باشید و کامکار