1395/3/24، 04:37 عصر
چندتایی روش بود که بنده یادم رفته اما بعضیا رو یادم هست .
یک اینکه ما توی جاوا تبدیل به کد میکردیم تا کد ها عملا ناخوانا بشه .
دوم اینکه از همون php برای هر آیپی یا کاربر یک متغیر ساخته میشد که فقط مخصوص همون بود ( یعنی لینک اصلی هیچ وقت نمایش داده نمیشد ) و لینک اتومات درست میشد و وقتی کاربر به اون لینک مراجعه میکرد براش کار نمیکرد !
ی نوع دیگه هم هستش که کیچا بذارید و از این چرت و پرت بازیا که بازم میشه همون عمل رو انجام داد که تاثیر اون کیچا اینجا نیست و فقط جلوی بات هارو میگیره
ی کار دیگه هم که میشه انجام داد این هست که شما یک متغیر در کنار بقیه متغیر های دیگه بنویسید ، بعد اینکه مثلا مقدار 0 و 1 داشته باشه ، و توی بازی تعریف کنید اگر مقدار 0 بود نمایش نده و اگر مقدار 1 بود نمایش بده ...
و طوری تنظیم کنید که اگر از داخل ( اپ ) این کار انجام شد ( یعنی داخل برنامه ساخته شد ) متغیر به 1 تغییر کنه و امتیاز نیز ثبت شود در غیر اینصورت نمایش نده ...
هزاران راه هست که البته نمیشه گفتشون
چندتایی روش بود که بنده یادم رفته اما بعضیا رو یادم هست .
یک اینکه ما توی جاوا تبدیل به کد میکردیم تا کد ها عملا ناخوانا بشه .
دوم اینکه از همون php برای هر آیپی یا کاربر یک متغیر ساخته میشد که فقط مخصوص همون بود ( یعنی لینک اصلی هیچ وقت نمایش داده نمیشد ) و لینک اتومات درست میشد و وقتی کاربر به اون لینک مراجعه میکرد براش کار نمیکرد !
ی نوع دیگه هم هستش که کیچا بذارید و از این چرت و پرت بازیا که بازم میشه همون عمل رو انجام داد که تاثیر اون کیچا اینجا نیست و فقط جلوی بات هارو میگیره
ی کار دیگه هم که میشه انجام داد این هست که شما یک متغیر در کنار بقیه متغیر های دیگه بنویسید ، بعد اینکه مثلا مقدار 0 و 1 داشته باشه ، و توی بازی تعریف کنید اگر مقدار 0 بود نمایش نده و اگر مقدار 1 بود نمایش بده ...
و طوری تنظیم کنید که اگر از داخل ( اپ ) این کار انجام شد ( یعنی داخل برنامه ساخته شد ) متغیر به 1 تغییر کنه و امتیاز نیز ثبت شود در غیر اینصورت نمایش نده ...
هزاران راه هست که البته نمیشه گفتشون از نظر سنگینی
یک اینکه ما توی جاوا تبدیل به کد میکردیم تا کد ها عملا ناخوانا بشه .
دوم اینکه از همون php برای هر آیپی یا کاربر یک متغیر ساخته میشد که فقط مخصوص همون بود ( یعنی لینک اصلی هیچ وقت نمایش داده نمیشد ) و لینک اتومات درست میشد و وقتی کاربر به اون لینک مراجعه میکرد براش کار نمیکرد !
ی نوع دیگه هم هستش که کیچا بذارید و از این چرت و پرت بازیا که بازم میشه همون عمل رو انجام داد که تاثیر اون کیچا اینجا نیست و فقط جلوی بات هارو میگیره

ی کار دیگه هم که میشه انجام داد این هست که شما یک متغیر در کنار بقیه متغیر های دیگه بنویسید ، بعد اینکه مثلا مقدار 0 و 1 داشته باشه ، و توی بازی تعریف کنید اگر مقدار 0 بود نمایش نده و اگر مقدار 1 بود نمایش بده ...
و طوری تنظیم کنید که اگر از داخل ( اپ ) این کار انجام شد ( یعنی داخل برنامه ساخته شد ) متغیر به 1 تغییر کنه و امتیاز نیز ثبت شود در غیر اینصورت نمایش نده ...
هزاران راه هست که البته نمیشه گفتشون

چندتایی روش بود که بنده یادم رفته اما بعضیا رو یادم هست .
یک اینکه ما توی جاوا تبدیل به کد میکردیم تا کد ها عملا ناخوانا بشه .
دوم اینکه از همون php برای هر آیپی یا کاربر یک متغیر ساخته میشد که فقط مخصوص همون بود ( یعنی لینک اصلی هیچ وقت نمایش داده نمیشد ) و لینک اتومات درست میشد و وقتی کاربر به اون لینک مراجعه میکرد براش کار نمیکرد !
ی نوع دیگه هم هستش که کیچا بذارید و از این چرت و پرت بازیا که بازم میشه همون عمل رو انجام داد که تاثیر اون کیچا اینجا نیست و فقط جلوی بات هارو میگیره

ی کار دیگه هم که میشه انجام داد این هست که شما یک متغیر در کنار بقیه متغیر های دیگه بنویسید ، بعد اینکه مثلا مقدار 0 و 1 داشته باشه ، و توی بازی تعریف کنید اگر مقدار 0 بود نمایش نده و اگر مقدار 1 بود نمایش بده ...
و طوری تنظیم کنید که اگر از داخل ( اپ ) این کار انجام شد ( یعنی داخل برنامه ساخته شد ) متغیر به 1 تغییر کنه و امتیاز نیز ثبت شود در غیر اینصورت نمایش نده ...
هزاران راه هست که البته نمیشه گفتشون از نظر سنگینی
