حل شده سوال>استفاده از یک اونت شیت برای همه مراحل بازی
#1
سلام.
استفاده از یک اونت شیت برای همه لی اوت های مراحل بازی مشکلی بوجود نمیاره؟(کند شدن و لگ زدن بازی و . . .)


یا بهتره برای هر لی اوت یک اونت شیت بزاریم؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1395/3/26، 06:17 عصر)shazde نوشته است: سلام.
استفاده از یک اونت شیت برای همه لی اوت های مراحل بازی مشکلی بوجود نمیاره؟(کند شدن و لگ زدن بازی و . . .)


یا بهتره برای هر لی اوت یک اونت شیت بزاریم؟
من از این روش استفاده کردم  تو بازیم و تمامی مراحل رو از یک اونت شیت استفاده کردم  هیچ نوع مشکلی نداره
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#3
ممنون از نظرت.
من خودم هم از همین روش استفاده کردم پروژه ی سنگینی رو باهاش ساختم ولی توی گوشی های با رم کمتر از یه گیگ بعضی وقتا کندی وجود داره و از بازی خارج میشه.
گفتم شاید بخاطر استفاده از اونت شیت برای همه مراحل بوده باشه.

دوستان دیگه ای هم که اطلاعات دقیق تری دارن ممنون میشم پاسخ بدن
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
به نظر بنده هر لیوت باید یک اونت شیت مخصوص به خودش داشته باشه ، شما با هر بار باز کردن ( هر صفحه ای ) در اصل اونت شیت ها یا همان کد های بازی رو فرا میخونید ...
حالا اگر صفحه کد ها سنگین باشه احتمال داره سرعت لود و بارگزاری صفحه کمتر بشه .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#5
سلام.
ممنون از نظرت.
بله حرف شما هم درسته 
ولی مثلا برای یه بازی پلتفرم که دستورای اصلی حرکت کردن کاراکتر و یا جمع کردن سکه اس بنظرم نیازی نیس که برای هر مرحله یه اونت شیت بزاریم و توی هر اونت شیت هم بگیم اگر کلیک کرد روی این دکمه>پلیر حرکت کنه به چپ و . . .


البته همونطور که نظر من اینجوره و چون  مطمءن نیستم که درست باشه برا همین اینجا سوال کردم تا دوستانی که اطلاع دقیقی دارن راهنمایی کنن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
شما به جای استفاده از کدهای همسان در هر ایونت شیت، میتونین یه ایونت شیت جدا ، و بدون لایوت، درست کنین و کدهای مشابه رو توش بذارین
بعد با استفاده از راست کلیک کردن و Include Event Sheet در داخل ایونت شیت، ایونت شیتی که کدهای مدنظرتون هست رو اصطلاحا اینکلود میکنین.
اینکار هم حرفه ای تر هست و هم بهینه تر.

در مورد لایه ها هم میتونین لایه هایی که شبیه هم هستند در هر مرحله رو، فقط در یک مرحله بسازین و از تنظیمات، مقدار Global رو بذارین روی yes و در لایوت های دیگه، فقط لایه رو ایجاد کنین و اسمش دقیقا همونی باشه که اون لایه ی گلوبال هست.
اینطوری هر تغییری در لایوت اصلی بدین، در لایه ی های سایر لایوت ها هم اعمال میشه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#7
سلام.
از شما هم ممنون که نظر دادید.

من خودم دقیقا همینکارایی که گفتید رو انجام دادم 
سوال کلی من این بود که آیا بهتر هست جدا باشه اونت شیت هر مرحله یا نه یک اونت شیت باشه بهتر است.
که امیدورم آقای مجتبی که با تجربه تر هستن این تایپیک رو ببنن و جواب بدن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
خواهش میکنم.

در تجربه آقا مجتبی شکی نیست.
شاید نظر منم هم اشتباه باشه.

اما اگه دقت کنین، بنده عرضم این بود که با استفاده از کدهای جدا و استفاده از اینکلود، بهینه تر هم میشه بازی.
معمولا سورس های بازی های خارجی که اینطوریه لااقل.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: