ارسالها: 35
موضوعها: 12
تاریخ عضویت: خرد 1395
سپاسها: 19
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
کسی میدونه چجوری پنجره پاپ آپ بسازم
سوال دوم من روی هر سکه ای که تو بازیم هست صدا گذاشتم دو تا سکه اول رو که میگیرم صدا نمی ده مشکل از کجاست بنظرتون
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
خب شما برای اینکار، یه لایه بسازین و اون لایه رو invisible کنین.
بعد طبق شرطهایی که میذارین، زمانی که بازی مثلا به اخر رسید، این لایه رو visible کنین.
همین!
ولی خب مسلما باید داخل این لایه، طراحی های مناسب مربوط به چیزی که میخواین رو داشته باشین!
در مورد صدا هم که دستمون گفتن، ممکنه شما همون اول بازی اگه سریع سکه ها رو بدست میارین این مشکل وجود داره.
پشنیهاد میکنم، سکه ها رو کمی دورتر از ابتدای بازی بذارین و دوباره تست کنین.ببینین بازم مشکل داره یا نه؟
فایل های صوتی مربوط به سکه رو تو کدوم پوشه گذاشتین؟ Sound یا music ? منظورم داخل کانستراکته؟!
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
ببینید،
من خودم توی بازی مدافعان حرم، دقیقا همینکار رو کردم.
یه لایه دارم که به صورت گلوبال هست. ( به این معنی که توی هر مرحله ای ، این لایه دقیقا هم اسم است و توی مرحله ی اول، در قسمت تنظیمات لایه، مقدار Global رو روی yes گذاشتم. بعد این لایه رو بعد از برنده شدن، نشون میدم.( البته شما اونی که توی عکس میبینین، رو من بالای بازی گذاشتم که توی بازی اصلی دیده نمیشه. بعد با استفاده از set Position اون تصاویر، رو میارم وسط صفحه نشون میدم و به خاطر اینکه با حرکت دوربین، وسط بمونه، parallax رو روی 0,0 گذاشتم.
البته من در این روش، دکمه های مربوط به بازگشت یا بازی مجدد رو توسط pin به عکس زیر پنل برنده شدن، pin کردم.
خب این که از این.
در مورد صدا ، کاری که گفتم رو تست کنین.
در مورد اینکه سکه ها رو که جمع کرد، بتونه خرید کنه با اونا، شما توی هر مرحله سکه ها رو که جمع میکنین بریزین توی یه متغیر مثلا level_coin و هنگام برنده شدن بازیکن، این مقدار level_coin رو بریزین توی یه متغیر دیگه مثلا all_coin
خب توی فروشگاه، خرید ها رو بر اساس all_coin انجام بدین و بررسی کنین که اگه مثلا میخواد قلب بخره، از این all_coin کم کنین.