دویدن اسپرایت روی اشیاع دایره ای و واکنش های فیزیکی
#1
من تو یکی از مراحل بازیم باید نیاز دارم که پلیرم روی یه دایره بدوه و با دکمه ها اجازه نده که پرت بشه پایین ولی نمی دونم از چه رفتار های باید استفاده کنم برای اجرای انیمیشن دویدن هم تو ایونت ها اینو نوشتم
[تصویر:  cseg_picture1.png]

ولی اینجوری اجرا شدش
[تصویر:  1vxxks2p22dg.gif]
http://s6.uplod.ir/i/00796/1vxxks2p22dg.gif

می خواهم نرم تر اجرا بشه و اگه مثلا سرعت بازیکن کم شد بستگی به طرفی که پلیر سرعتش کم یا زیاد شده بیفته پایین
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
اقا یه جور دیگه توضیح میدم شاید یکی تونست جواب بده
من می خواهم پلیرم رو یه سطح گرد مثلا یه بشکه و یا یه تیکه چوب گرد باشه و وقتی پلیر شروع به حرکت کرد زی پاش بشکه یا چوب هم به حرکت در بیاد و تا وقتی پلیر داره رو اون شی راه میره پایین نیفته

فرض کنید شما خودتون پلیرید می خواهدید رو سطح گرد راه برید
اصلا میشه چنین چیزی با کانستراکت ساخت ؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
???????????
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
یعنی مرسی از این همه پاسخگویی
اصلا یه نفر هم نیومد بگه میشه نمیشه چجوریه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1395/4/19، 10:55 صبح)sohran نوشته است: یعنی مرسی از این همه پاسخگویی
اصلا یه نفر هم نیومد بگه میشه نمیشه چجوریه

باید برین توی سایت سی 2 و قسمت فیزیک رو بخونید


  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1395/4/19، 11:00 صبح)محمد22 نوشته است:
(1395/4/19، 10:55 صبح)sohran نوشته است: یعنی مرسی از این همه پاسخگویی
اصلا یه نفر هم نیومد بگه میشه نمیشه چجوریه

باید برین توی سایت سی 2 و قسمت فیزیک رو بخونید

خوندم چیزی دستگیرم نشد
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: