مشکل در ذخیره
#1
سلام خسته نباشید
من یه قسمت بازیم برا ارتقا هست الان مثلا میزنم موتور بشه لول 2 و فریمش هم بشه 2 که مثلا موتور ارتقا پیدا کرده حالا اینو چطور ذخیره کنم که اگه از بازی رفتم بیرون و اومدم موتور لول 2 باشه نه یک کلا تو ذخیره سازی هم سکه و هم اینا مشکل دارم
لطف میکنید کمک کنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
میشه یه نفر راهنمایی کنه؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
بفرمایید:                   http://si2.ir/1394/06/%D8%A2%D9%85%D9%88...%B2%DB%8C/


تشکر فراموش نشه 68
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shervin58 ، sajjadr2001
#4
سلام منظور شما اینه که خودش بصورت اتومانیک سیو شه یا کاربر خودش سیو کنه ؟
-- همینی که هستی باش --
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سلام
نه بابا دوست عزیز اون که مثاله!
شما میتونین مثلا از       
کد:
every x secends
یا
کد:
on end of layout
یا
کد:
on save clicked
و ....
استفاده کنید که اتخاب با خودتونه و دستتون هم تو انتخاب بازه!
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mahdi.paradox
#6
(1395/4/24، 05:44 عصر)GAME MOEIN نوشته است: سلام منظور شما اینه که خودش بصورت اتومانیک سیو شه یا کاربر خودش سیو کنه ؟

وقتی ارتقا داد اتوماتیک سیو شه و اگر دوباره اومد تو بازی لازم نباشه دوباره ارتقا بده

(1395/4/24، 06:05 عصر)shaygaaan نوشته است: سلام
نه بابا دوست عزیز اون که مثاله!
شما میتونین مثلا از       
کد:
every x secends
یا
کد:
on end of layout
یا
کد:
on save clicked
و ....
استفاده کنید که اتخاب با خودتونه و دستتون هم تو انتخاب بازه!

الان از اولی استفاده کردم اما فقط مقدار سکه رو ذخیره و لود میکنه اما من می خوام مثلا طرف اگه یه ماشین خرید یا یه چیزی رو ارتقا داد ذخیره بشه و دوباره که اومد تو بازی اون وسیله یا ماشین خریداری شده باشه و نیاز به خرید مجدد نباشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
کسی نیست مشکل مارو حل کنه؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
پیام خصوصی ارسال شد
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: sajjadr2001
#9
میتونی بگه وقتی فریم موتور۲ شد یک متغیر براش بسازی اونم ۲ بشه وبعد متغیر ذخیره بشه و هر وقت کاربر وارد بازی شد اگه متغیر ما۲ بود موتو هم فریمش ۲ بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: sajjadr2001
#10
اگربرای مرحله های بعد هم بخواهید بهتر است  از افزونه وب استریج بکار ببرید. در یک بخش حالت های  ذخیره گفتم. برای شما هنگام خروج بازی رویداد خروج بازی سپس مقدار فریم رو در یک کلید وب استری و نام انیمیش رو در یک وب استریج ذخیره می کنید. هنگام لود مر حله اولین کار هنگام لود شدن لایوت این است که مقدار وب استریج  ها رو  با فریم و انیمشن ست کنید. هماهنگ کنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: keyhan


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: