حل شده نحوه برجای ماندن جای چرخ در بازی
#11
(1393/12/16، 01:01 عصر)ghasem نوشته است:  منظور از عدد 25 در این کدی که نوشتید چیه
 
مثل همون 0.6 تو مثال قبلی یک عدد ثابته!
شما اگه تغییرش بدین می‌بینید که فاصله‌های بین جاهای چرخ تغییر می‌کنه.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آن‌ها مأنوس نشده‌ایم
و طبیعت معجزه‌ایست که با آن انس گرفته‌ایم
علی صفایی حائری
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ghasem
#12
این مثال شما برای تانک مناسبه نه برای ماشین من تست کردم خوب از کار در نیومد طول رد که تو مثال
گذاشتید رو بیشتر کردم تو مسیر مستقیم خوبه ولی وقتی دور میزنه اصلا جالب نیست
میشه کاریش که بهتر بشه یا اینکه کلا همینه 
[تصویر:  ddddfgg.png]
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#13
شما اگه تو همون مثال اوّل Every 0.6 seconds رو حذف کنید، و بازی رو تست کنید چنین چیزی رو می‌بینید:
[تصویر:  track.png]
شما احتمالاً زیادی اندازه‌ی رد چرخ‌ها رو دراز در نظر گرفتید که اون طوری شده.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آن‌ها مأنوس نشده‌ایم
و طبیعت معجزه‌ایست که با آن انس گرفته‌ایم
علی صفایی حائری
  پاسخ


 سپاس شده توسط: dftbayat ، akam8180 ، M.gh


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: