ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
(1395/5/15، 04:46 عصر).Pi نوشته است: سلام؛
لطفا قبل از ایجاد تاپیک یه سرچ تو انجمن بکنید چون قبلا یه تاپیک با همین مضمون ایجاد شده.
درآمد کاربران عزیز از درون پرداخت و تبلیغات
در مورد سوالتون هم : بله درآمد داره ولی نباید انتظار داشت تو یه شب ره صد ساله رو بشه طی کرد! بازی درآمد خوبی داره اگه واقعا روش کار شده باشه.
الان تعداد کسایی که دارن از طریق بازیسازی زندگیشونو میچرخونن شاید از تعداد انگشت های دست هم کمتر باشه ! بنظرم عقلانی نیست اگر کسی تو بازیسازی حرفه ای نباشه و بخواد فقط از این راه درآمدزایی کنه ! در کنارش باید یه سری خرده کاری های دیگه هم انجام داد.
شاد باشید.
Sent from my LG-E612
کاملا با نظرت موافقم با یکی از سازنده های کلش آو کلنز مصاحبه کرده بودن که گفت من سی ساله بازی میسازم ولی تا حالا از هیچ بازی سود آنچنانی نداشته ام
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
ما یخورده تنبل و کم صبر هم هستیم کلا.
مطمئنم همه ما که اولین بازیمون رو داشتیم میساختیم با خودمون فکر میکردیم که عجب چیزی شده کمه کم یه تومن در میاره برامون و از این حرفا.
ولی نباید اینو فراموش کنیم سازنده های معروف هم مثل ما از بازیای ساده شروع کردن و سودی بدست نیاوردن و نا امید نشدن.
مثلا سازنده های پرندگان خشمگین تا پای ورشکستگی رفتن و بیشتر از 50 تا بازی ساخته بودن قبل از پرندگان خشمگین و درآمدی بدست نیاورده بودن ولی یهو با ساخت بازی پرندگان خشمگین اون روی سکه برگشت و به سود کلانی رسیدن.
یا همین سازنده های کلش آو کلنز , من شنیدم قبل از کلش آو کلنز , حدود 300 تا بازی ساختن ولی به سود خیلی زیادی نرسیده بودن تا اینکه ایده کلش به ذهنشون رسید , ساختنش و . . .الان یکی از پول ساز ترین بازی های دنیا شده.
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 162
موضوعها: 41
تاریخ عضویت: بهم 1394
سپاسها: 114
81 سپاس گرفتهشده در 51 ارسال
سلام
برای این که بازیتون در آمد خوبی داشته باشه باید این پپج تا چیز رو داشته باشید
حوصله، علاقه، ایده جدید، پول، گرافیک خوب
و اما برای اینا توضیحات:
گرافیک خوب : بازیتون باید گرافیکش انقدر جذابیت داشته باشه که کاربر وقتی دانلودش کرد تا آخرش بره و حذفش نکنه.
پول: باید یه تبلیغات درست و حسابی انجام بدید نمومش بازی کویز آف کینگز در کافه بازار مه الآن رتبه پنج پر فروش ترین های پرداخت درون برنامه ای رو داره (در حالی که خروس جنگی و فروت کرفت یازده و سیزده امین رتبه رو دارن) و هیمن بازی اول ده هزار دانلود داشت و با پولی که از اون ده هزار نفر بدست آورد الآن بیشتر از یک ملیون کاربر داره.
ایده جدید هم که می دونید خودتون
علاقه رو هم می دونید خیلی مهمه که یهو وسط ساخت منصرف نشید.
حوصله مهم ترین هست خیلی از بازی ساز ها رو دیدم که لغو انتشار دادن بازیشون رو بخاطر این که مثلا ده نفر نظر منفی دادن در حالی که با یخورده تغییر کوچیک تو بازیشون می تونستن که پیشرفت خیلی زیادی کنند و به عنوان مثال تقریبا موفق ترین و پر درمد ترین بازی میگم در موردش:
کلش اف کلنز از همون اول اینجوری نبود یه اسم دیگه داشت تقریبا در آمد خیلی کمی داشت. سازنده هاش بخاطر همین لغو انتشار دادن و چند ماه دیگه روش وقت گذاشتن و دوباره منتشر کردن(اگر خواستین بیشتر بدونید سرچ کنید در مورد بازی)
اینو میگم که بدونید هیچ بازی از همون اول در آمد میلیاردی نداشته
موفق باشید. یا حق
بسم الله الرحمان الرحیم
-- بازی آنلاین و جذاب و اعتیاد آور جدیدی در حال ساخت است. --
تاریخ شروع : ۱۳۹۵/۶/۲۰
تاریخ تقریبی اتمام : ۱۳۹۶/۷/۳۰
محتاج دعای شما هستم...
ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
البته شانس خیل حاکمه همین کلش یه نسخه اولیه به اسم مجیک داشت که تقریبا ایده و گیم پلیش مشابه کلش بود ولی با موفقیت زیادی همراه نبود تا اینکه کلش رو ساختن یه دلیلشم میتونه این باشه که اون زمان خیلی از گیمر ها عاشق بازی هایی مثل جنگ های صلیبی بودن و میخواستن تجربه یه بازی استراتژیک رو تو گوشی داشته باشن که کمتر بازی این امکان رو داشت
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...