دو ویژگی مورد استفاده در بازی
#1
سلام من میخوام دو ویژگی تو بازیم بزارم ممنون میشم استادا کمک کنن. اولی اینکه یه آبجکت مثل تیغ بالا سر پلیر ثابت بمونه بعد از اینکه پلیر زیرش رفت بیوفته رو سرش. دومی اینکه یه آبجکت مثل زمین پلیر روش وایسته بعد مثلا یک ثانیه زمین بیوفته. ممنون میشم کمک کنین
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
به عنوان ی مطلع میگم 
ج - 1  باید بگی هر وقت  pleyer.x=spritetigh.x  تیغه یا  set geraviti  بشه یا  set y
ج-2  اول باید به زمین رفتار جامد بدی بگی (ایونت )اگر پلیر  به  زمین برخورد کرد  یا over lab بود (ساب ایونت ) بعد از چند ثانیه اکشن  حالت جامد برداشته بشود
ادرس وبلاگم 





id = @user138592
54
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/7/3، 06:28 عصر)reza9322 نوشته است: سلام من میخوام دو ویژگی تو بازیم بزارم ممنون میشم استادا کمک کنن. اولی اینکه یه آبجکت مثل تیغ بالا سر پلیر ثابت بمونه بعد از اینکه پلیر زیرش رفت بیوفته رو سرش. دومی اینکه یه آبجکت مثل زمین پلیر روش وایسته بعد مثلا یک ثانیه زمین بیوفته. ممنون میشم کمک کنین

سلام
می تونید طبق این سورس عمل کنید:
سقوط اشیا

در این سورس به آبجکت تیغ رفتار پلتفورم دادم و اونا غیر فعال کردم.بعد گفتم وقتی ایکس پلیر بزرگتر مساوی شد با ایکس تیغ رفتار پلتفورم اون فعال بشه که در این صورت سقوط می کنه.ضمنا باید نزدیکترین تیعه هم پیک بشه تا همه با هم سقوط نکنند.
برای زمین هم بهش رفتار solid و پلتفورم دادم و پلتفورمش را غیر فعال کردم و یک تایمر برای اون ایجاد و گفتم وقتی پلیر با زمین برخورد کرد تایمر شروع به کار کنه و وقتی مقدارش به 2 رسید پلتفورم زمین فعال بشه و سقوط کنه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: