ساخت اتاق
#1
سلام من میخوام برای مرحله های بازیم اتاق بزارم یعنی مربعی باشه چطوری اینکار رو بکنم توی آموزش بازی توپ نبود.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
برا مراحل میخوای؟منوی مراحل بازیت؟
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/7/21، 03:27 عصر)shazde نوشته است: سلام
برا مراحل میخوای؟منوی مراحل بازیت؟
بله دقیقا من همینو میخوام. درضمن آموزش ساخت فروشگاه هم میخوام
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
هردو تا اکانت مال شماس؟

کار زیاد سختی نیس فقط یخورده وقت گیره(البته از نظر من)
یه متغیر عددی درست کنید مقدارش رو بزارید صفر.

بعد یه لی اوت درست کنید و توش یه اسپرایت با مثلا 10 تا فریم بزارید به عنوان عکس مراحلتون.
بعد میاین میگین توی اونت شیت میان میگین اگر متغیر مقدارش بیشتر/مساوی با صفر بود و کاربر کلیک کرد روی مربعی که فریمش 0 هست بره به مرحله یک.
حالا اگه میخوایین تا وقتی مرحله یک رو نبرده بقیه مراحل باز باشن توی اونت شیت اینطوری بگید:
مثلا برای مرحله 2 >(الان مقدار متغیر0 هست)اگر کاربر تاچ کرد روی مربعی که فریمش2 بود و مقدار متغیر بیشتر/مساوی 1 بود بره به مرحله دوم
ولی الان متغیر مقدارش صفر هست , چیکار کنیم که 1 بشه؟(باید مرحله یک رو  ببره تا یه دونه به متغیر اضافه بشه)
توی مرحله یک میگید اگه مرحله رو برد(مثلا اگه همه دشمن ها رو کشت)یه دونه به متغیرش اضافه بشه(add to) 
حالا که متغیرش مقدارش شد 1 میتونه با تاچ روی اسپرایت مرحله 2 بره تو مرحله دو.
بقیه مراحل هم همینطور درست کنید

این عکس رو هم ببینید تا بهتر متوجه اونت هاش بشید.
[تصویر:  Untitlsed.png]

توی این عکس گفتم اگه کلیک کرد روی اسپرایت فلان , و فریمش مساوی با 0 بود و متغیر مراحل مقداریش بزرگ تر یا مساوی 1 بود برو به مرحله 1

دومی و سومی هم همینطور.
اگر فریمش فلان بود مقدار متغیر هم بهمان بود برو به مرحله ای که گفتم
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mr.alian ، shaygaaan
#5
(1395/7/21، 04:33 عصر)shazde نوشته است: هردو تا اکانت مال شماس؟

کار زیاد سختی نیس فقط یخورده وقت گیره(البته از نظر من)
یه متغیر عددی درست کنید مقدارش رو بزارید صفر.

بعد یه لی اوت درست کنید و توش یه اسپرایت با مثلا 10 تا فریم بزارید به عنوان عکس مراحلتون.
بعد میاین میگین توی اونت شیت میان میگین اگر متغیر مقدارش بیشتر/مساوی با صفر بود و کاربر کلیک کرد روی مربعی که فریمش 0 هست بره به مرحله یک.
حالا اگه میخوایین تا وقتی مرحله یک رو نبرده بقیه مراحل باز باشن توی اونت شیت اینطوری بگید:
مثلا برای مرحله 2 >(الان مقدار متغیر0 هست)اگر کاربر تاچ کرد روی مربعی که فریمش2 بود و مقدار متغیر بیشتر/مساوی 1 بود بره به مرحله دوم
ولی الان متغیر مقدارش صفر هست , چیکار کنیم که 1 بشه؟(باید مرحله یک رو  ببره تا یه دونه به متغیر اضافه بشه)
توی مرحله یک میگید اگه مرحله رو برد(مثلا اگه همه دشمن ها رو کشت)یه دونه به متغیرش اضافه بشه(add to) 
حالا که متغیرش مقدارش شد 1 میتونه با تاچ روی اسپرایت مرحله 2 بره تو مرحله دو.
بقیه مراحل هم همینطور درست کنید

این عکس رو هم ببینید تا بهتر متوجه اونت هاش بشید.
[تصویر:  Untitlsed.png]

توی این عکس گفتم اگه کلیک کرد روی اسپرایت فلان , و فریمش مساوی با 0 بود و متغیر مراحل مقداریش بزرگ تر یا مساوی 1 بود برو به مرحله 1

دومی و سومی هم همینطور.
اگر فریمش فلان بود مقدار متغیر هم بهمان بود برو به مرحله ای که گفتم
خیلی ممنون.
بله هر دو اکانت مال من هست


(1395/7/21، 04:33 عصر)shazde نوشته است: هردو تا اکانت مال شماس؟

کار زیاد سختی نیس فقط یخورده وقت گیره(البته از نظر من)
یه متغیر عددی درست کنید مقدارش رو بزارید صفر.

بعد یه لی اوت درست کنید و توش یه اسپرایت با مثلا 10 تا فریم بزارید به عنوان عکس مراحلتون.
بعد میاین میگین توی اونت شیت میان میگین اگر متغیر مقدارش بیشتر/مساوی با صفر بود و کاربر کلیک کرد روی مربعی که فریمش 0 هست بره به مرحله یک.
حالا اگه میخوایین تا وقتی مرحله یک رو نبرده بقیه مراحل باز باشن توی اونت شیت اینطوری بگید:
مثلا برای مرحله 2 >(الان مقدار متغیر0 هست)اگر کاربر تاچ کرد روی مربعی که فریمش2 بود و مقدار متغیر بیشتر/مساوی 1 بود بره به مرحله دوم
ولی الان متغیر مقدارش صفر هست , چیکار کنیم که 1 بشه؟(باید مرحله یک رو  ببره تا یه دونه به متغیر اضافه بشه)
توی مرحله یک میگید اگه مرحله رو برد(مثلا اگه همه دشمن ها رو کشت)یه دونه به متغیرش اضافه بشه(add to) 
حالا که متغیرش مقدارش شد 1 میتونه با تاچ روی اسپرایت مرحله 2 بره تو مرحله دو.
بقیه مراحل هم همینطور درست کنید

این عکس رو هم ببینید تا بهتر متوجه اونت هاش بشید.
[تصویر:  Untitlsed.png]

توی این عکس گفتم اگه کلیک کرد روی اسپرایت فلان , و فریمش مساوی با 0 بود و متغیر مراحل مقداریش بزرگ تر یا مساوی 1 بود برو به مرحله 1

دومی و سومی هم همینطور.
اگر فریمش فلان بود مقدار متغیر هم بهمان بود برو به مرحله ای که گفتم

میشه آموزش ساخت فروشگاه رو هم بگید

(1395/7/21، 04:33 عصر)shazde نوشته است: هردو تا اکانت مال شماس؟

کار زیاد سختی نیس فقط یخورده وقت گیره(البته از نظر من)
یه متغیر عددی درست کنید مقدارش رو بزارید صفر.

بعد یه لی اوت درست کنید و توش یه اسپرایت با مثلا 10 تا فریم بزارید به عنوان عکس مراحلتون.
بعد میاین میگین توی اونت شیت میان میگین اگر متغیر مقدارش بیشتر/مساوی با صفر بود و کاربر کلیک کرد روی مربعی که فریمش 0 هست بره به مرحله یک.
حالا اگه میخوایین تا وقتی مرحله یک رو نبرده بقیه مراحل باز باشن توی اونت شیت اینطوری بگید:
مثلا برای مرحله 2 >(الان مقدار متغیر0 هست)اگر کاربر تاچ کرد روی مربعی که فریمش2 بود و مقدار متغیر بیشتر/مساوی 1 بود بره به مرحله دوم
ولی الان متغیر مقدارش صفر هست , چیکار کنیم که 1 بشه؟(باید مرحله یک رو  ببره تا یه دونه به متغیر اضافه بشه)
توی مرحله یک میگید اگه مرحله رو برد(مثلا اگه همه دشمن ها رو کشت)یه دونه به متغیرش اضافه بشه(add to) 
حالا که متغیرش مقدارش شد 1 میتونه با تاچ روی اسپرایت مرحله 2 بره تو مرحله دو.
بقیه مراحل هم همینطور درست کنید

این عکس رو هم ببینید تا بهتر متوجه اونت هاش بشید.
[تصویر:  Untitlsed.png]

توی این عکس گفتم اگه کلیک کرد روی اسپرایت فلان , و فریمش مساوی با 0 بود و متغیر مراحل مقداریش بزرگ تر یا مساوی 1 بود برو به مرحله 1

دومی و سومی هم همینطور.
اگر فریمش فلان بود مقدار متغیر هم بهمان بود برو به مرحله ای که گفتم

راستش رو بخواهید درست متوجه نشدم میشه فیلم آموزشی بهم معرفی کنید
یا اگه زحمتی نیست برام بسازید؟ 39
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
سلام
این ویدیوها را ببینید در یکی از قسمتهای اون در مورد سوال شما آموزش داده شده.
دوره جامع کانستراکت
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 177 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: