تکرار بازی
#1
سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
کد:
Every Tick ----> set varieable1 ----> varieable1&","&toop.x
که اینجا مثلا ایکس توپ رو در هر فریم توی متغیر به صورت توکن ات ذخیره میکنیم و بعد تموم شدن بازی به دیتا بیس میفرستم
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟ 
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه 
سوالی که پیش میاد اینه 
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟ 
باتشکر
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
روشتون جالبه!

فکر نمیکنم متغیر مشکلی در تعدادی که گفتین داشته باشه! البته بازی هایی مثل کلش، سرورهای بزرگ و قدرتمندی دارن.

من دیده بودم که برای بازی نبردفرماندهان، دوستمون توی فروم سیرا، سوال پرسیده بود، ولی تا جایی که پیگیر شدم، روش خوبی ارائه نشده بود.
اونجا هم یه سر بزنین.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/7/22، 01:31 عصر)alisafa نوشته است: سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
کد:
Every Tick ----> set varieable1 ----> varieable1&","&toop.x
که اینجا مثلا ایکس توپ رو در هر فریم توی متغیر به صورت توکن ات ذخیره میکنیم و بعد تموم شدن بازی به دیتا بیس میفرستم
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟ 
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه 
سوالی که پیش میاد اینه 
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟ 
باتشکر
داداش دقیق بگو الان چیکار می خوای بکنی؟؟؟؟؟
می خوای برای بازیت ری پلی بذاری؟؟؟؟
میخوای پیشبینی کنی مسیر توپ رو؟؟؟؟
بگو می خوای چه کنی تا بهت راه حل بدیم............
تو می تونی همین الان با دریافت رایگان "اینشب نت" با حجم 2.5 مگابایت از ما حمایت کنی...حمایت های شما دلگرمی ماست
[تصویر:  download_1_.png]
[تصویر:  download.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1395/7/22، 01:46 عصر)ARMAN_IRBAX نوشته است:
(1395/7/22، 01:31 عصر)alisafa نوشته است: سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
کد:
Every Tick ----> set varieable1 ----> varieable1&","&toop.x
که اینجا مثلا ایکس توپ رو در هر فریم توی متغیر به صورت توکن ات ذخیره میکنیم و بعد تموم شدن بازی به دیتا بیس میفرستم
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟ 
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه 
سوالی که پیش میاد اینه 
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟ 
باتشکر
داداش دقیق بگو الان چیکار می خوای بکنی؟؟؟؟؟
می خوای برای بازیت ری پلی بذاری؟؟؟؟
میخوای پیشبینی کنی مسیر توپ رو؟؟؟؟
بگو می خوای چه کنی تا بهت راه حل بدیم............
22 توضیح دادم د اداش 22
سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟


(1395/7/22، 01:40 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
روشتون جالبه!

فکر نمیکنم متغیر مشکلی در تعدادی که گفتین داشته باشه! البته بازی هایی مثل کلش، سرورهای بزرگ و قدرتمندی دارن.

من دیده بودم که برای بازی نبردفرماندهان، دوستمون توی فروم سیرا، سوال پرسیده بود، ولی تا جایی که پیگیر شدم، روش خوبی ارائه نشده بود.
اونجا هم یه سر بزنین.

یعنی به نظرتون توی رم یا دیتابیس مشکلی پیش نمیاد؟؟!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
بهترین کار تست کردن روشتون هست!
البته نمیشه کانستراکت که بر پایه HTML5 هست رو با موتور بازی کلش که بر پایه ی++C هست، مقایسه کرد، فقط اگه تست کردین، خبر بدین
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1395/7/22، 02:49 عصر)alisafa نوشته است:
(1395/7/22، 01:46 عصر)ARMAN_IRBAX نوشته است:
(1395/7/22، 01:31 عصر)alisafa نوشته است: سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟
خب سادس مثلا توی یک پونگ انلاین باید ایونت بزنیم که
کد:
Every Tick ----> set varieable1 ----> varieable1&","&toop.x
که اینجا مثلا ایکس توپ رو در هر فریم توی متغیر به صورت توکن ات ذخیره میکنیم و بعد تموم شدن بازی به دیتا بیس میفرستم
خب تا اینجا مشکلی نیس
مشکی که از این جا به بعد پیش میاد چیه ؟ 
اگه بخوایم به این روش x و y توپمون رو ذخیره کنیم میشه جمعا 28800 تا عدد که خیلیییییه 
سوالی که پیش میاد اینه 
1. ایا متغیر توانایی پذیرش چنین چیزیو داره ؟
2.ایا میشه موقعیت توپ رو پیشبینی یا درون یابی کرد که نخوایم این همه عدد رو ذخیره کنیم ؟
3. ایا روش دیگری به ذهنتون میرسه ؟ 
باتشکر
داداش دقیق بگو الان چیکار می خوای بکنی؟؟؟؟؟
می خوای برای بازیت ری پلی بذاری؟؟؟؟
میخوای پیشبینی کنی مسیر توپ رو؟؟؟؟
بگو می خوای چه کنی تا بهت راه حل بدیم............
22 توضیح دادم د اداش 22
سلام خدمت دوستان عزیز
حتما شما تاحالا بازیای الاین زیادی رو تجربه کردین
یکی از چیزایی که تو ین بازیا شما رو با روش بازی اشنا میکنه تکرار یا به انگلیسی replay  بازیهای قبلی شما و یا بازی افراد برتر بازی باهم هست.
حالا برای این که این کاررو توی کانستراکت ایجاد کنیم باید چیکار کنیم ؟


(1395/7/22، 01:40 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
روشتون جالبه!

فکر نمیکنم متغیر مشکلی در تعدادی که گفتین داشته باشه! البته بازی هایی مثل کلش، سرورهای بزرگ و قدرتمندی دارن.

من دیده بودم که برای بازی نبردفرماندهان، دوستمون توی فروم سیرا، سوال پرسیده بود، ولی تا جایی که پیگیر شدم، روش خوبی ارائه نشده بود.
اونجا هم یه سر بزنین.

یعنی به نظرتون توی رم یا دیتابیس مشکلی پیش نمیاد؟؟!

فهمیدم منظورت چیه............
اگه زودتر فهمیده بودم چیکار می خوای بکنی زودتر بهت گفته بودم.........
دادا چرا اینقد خودتو می پیچونی؟؟؟؟؟؟؟؟
شما می خوای از صفحه فیلم بگیری بعد پخشش کنی...........
که این اصلا خودش یه پلاگین داره...............
ولی اینکه کی شروع کنه به فیلم برداریو کی فیلمو قط کنه و کی پخشش کنه بستگی به بازیت داره........
یه نمونه هست توی خود کانستراکت.........
ولی بازم من لینک دانلود مثالو اینجا میذارم...........
(درضمن شما اگر به کلش یا هر بازی دیگه ای دقت کنی ری پلی برای مدت محدودی نگه داری میشه،مثلا می تونی بگی فلان فیلمو پخش کن وختی پخش تموم شد سورس فیلمو حذف کن تا حجم بالا نره بذا یه مثال بزنم:تو کلش وختی یه وار تموم میشه ری پلی های اون وار کلا از روی سرور کلش پاک میشه و می نویسه:replay is not available
دانلود مثال فیلمبرداری از اسکرین
[url=http://s8.picofile.com/file/8270684018/%D8%B6%D8%A8%D8%B7_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%A7%D8%B2_%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87.capx.html]ولی کجا ذخیره کردن فیلمو کی پخش کردنو کی ضبط کردنش بستگی به خودت داره.
مثلا می تونی بگی وختی توپ روی اسپریت محوطه ی جریمه قرار گرفته شروع به ظبط فیلم کن و وقتی از محوطه ی جریمه خارج شد فیلم رو قطع کن و حذف کن ولی اگر توپ رفت تو دروازه فیلم رو پخش کن بعدش فیلمو حذف کن..........
اوکی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو می تونی همین الان با دریافت رایگان "اینشب نت" با حجم 2.5 مگابایت از ما حمایت کنی...حمایت های شما دلگرمی ماست
[تصویر:  download_1_.png]
[تصویر:  download.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
سلام
بازی کلش به صورتی که شما میگین، فیلم برداری نمیکنه از صفحه!!!
اگه اینطوری باشه، علاوه بر اینکه سرعت بازی پایین میاد به شدت!!!! برای آپلودش باید زمان بگذره، در حالی که هیچ زمانی لازم ندارین برای ریپلی  بلافاصله بعد از بازی میتونین ریپلی رو ببینین!
این حرفم کجا اثبات میشه؟؟؟
اونجایی که بازی کلش آف کلن ، وقتی همون لحظه بهتون حمله میکنن، میتونین ببینین قضیه رو...

  پاسخ


 سپاس شده توسط: danials008 ، shazde
#8
 اره . دقیقا همینه که اقا مصطفی گفتن . ب اصطلاح داخل بازی کلش این مختصات ابجکت ها هستن که لحظه به لحظه ذخیره میشن و موقع ریپلی مثل یک هوش مصنوعی مختصات و ... دوباره از اول اجرا میکنه . 

ولی نظریه بی دردسریه اینی ک شما گفتی شاید برای بازی ک کلا ی ریپلیش داخلش داشته باشه بهتر باشه . ولی خب بازم تو روند بازی مشکل ایجاد میکنه . 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 177 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: