ارسالها: 307
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 180
160 سپاس گرفتهشده در 96 ارسال
سلام
من تو قسمت فروشگاه کاراکتر بازیم اگر کاربر مثلا کفش خرید میخوام کفش کاراکترم به همون تغیر کنه ( کاراکترم متحرکه) مثل بازی موتوری که البته با یونیتی ساخته شده
حالا میگید چیکار کنم؟
کسی از شما پلاگینی نمیشناسه که بشه باهاش کاراکترو انیمت کرد؟
ارسالها: 93
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: شهر 1395
مکان: تبریز
سپاسها: 127
36 سپاس گرفتهشده در 31 ارسال
يه اونت شيت بساز و بگ اگه فلان چيز رو خريد انيميشن پلير تغير كنه و به هر لايوت خريد و قسمت اصلى بازى بگو ك از اون اونت تغذيه كنند
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
باید از قبل این چیزا رو خودت آماده کرده باشی و وارد بازی کنی یعنی کاراکتر با کفش و لباس و مو و . . . به رنگای مختلف درست کنی و وارد پروژت کنی که البته باعث سنگین شدن پروژه ات میشه
(البته ممکنه بقیه دوستان راه بهتری بلد باشن)
اگه کاراکتر ثابت میبود میشد این شکلی درست کنی که بنظرم بهترین راه باشه برای انجام چنین کاری:
کاراکترت رو وارد بازی کنی بصورت یه آدمک ساده که سر داره مثل این:
o
\|/
\/
یعنی همینطوری باشه دقیقا
بعد اسپرایت کفش(با رنگای مختلف)سر , دست , پا لباس و(بصورت فریم فریم یعنی هرچندتا کفش داری توی یه اسپرایت وارد کن هرچند مدل سر داری توی یه اسپرایت وارد کن) . . . رو وارد پروژه کنی و بعد توی پروژه دست و پا رو سر و کفش و . . . رو جایگذاری کن یعنی اسپرایت سر رو دقیقا بزار روی سر ادمک و . . . بعد به همشون رفتار پین بده و بگو در شروع لی اوت این اسپرایتا پین بشن کاراکتر اصلی و هروقت کاربر مثلا لباس جدیدی خرید اون لباس رنگش ست فریم میشه به رنگی که کاربرخریده.مثلا برای بازی های سبک سالار که راننده ی داخل ماشین ثابته این روش خیلی خوب و کارامده
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 307
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 180
160 سپاس گرفتهشده در 96 ارسال
حرف هردوی شما کاملا درسته اما با این اوضاع حجم بازی بدجور میره بالا
ای کاش یه پلاگینی برای اسکلت بندی کاراکتر ساخته بشه