تا اونجایی که من میدونم خروجی گیم میکر سنگین میشه نه ؟
برای خروجی کانستراکت برای اندروید در حال حاضر ۳ راه وجود داره.
۱)XDK یا همون کراسواک : این خروجی بر مبنای مرورگر کروم کار میکنه. بازی توی مرورگر اجرا نمیشه ولی یه جورایی بعد از
خروجی با XDK مرورگر هم همراهش خروجی گرفته میشه. به خاطر همین ۱۶ مگ میاره رو حجم بازی. یعنی اگه بازیت دو مگ باشه خروجی نهایی میشه ۱۸ مگ! این روش فقط در اندروید ۴ به بالا کار میکنه اما از همه ی ویژگی های بازی مثل چند نفره و ...
پشتیبانی میکنه. برای خروجی گرفتن با این روش باید Intel XDK رو داشته باشید.
۲)CoconJS : این خروجی نیازی به مرورگر نداره ولی از بعضی از قابلیت ها هم پشتیبانی نمیکنه. بعد از خروجی ۸ مگ میاره
روی بازی و اول بازی هم یه صفحه میاد که آرم شرکت ludei میاد که یکم غیر حرفه ای. برای حذف کردن این آرم و اضافه کرن
امکاناتی مثله تبلیغات و پرداخت درونی گوگل باید پول پرداخت کنید که در XDK لازم نیست پول بدید ! برای خروجی گرفتن با این روش باید بازیتون رو در سایتشون آپلود کنید و اندروید ۲.۳ و بالاتر رو پشتیبانی میکنه.
http://si2.ir/1393/11/%d8%ae%d8%b1%d9%88...c-cocoonjs
۳)Basic4Android : این روش رو همین چندروز پیش یکی از کاربرای همین انجمن پیدا کرد. این روش خوبیهای زیادی داره
که مهمترین اونها حجم بسیار کمتر( بازی نهایی حجمش همون حجم خروجی که از کانستراکت میگیرید!) و ساپورت
اندرویدای قدیمیتر و مهمترینش هم پرداخت درون برنامه و تبلیغات عدد برای مارکتای ایرانیه ! در حال حاضر پرداخت درونی
کامل نشده اما از تبلیغات میتونید استفاده کنید.
آموزش خروجی اندروید با برنامه میزبان (پرداخت درون برنامه ای بازار به زودی)
آموش کامل پیاده سازی تبلیغات عدد برای بازی (با توجه به آموزش قبل )
امیدوارم بهتون کمک کرده باشم
من قبلا از XDK استفاده میکردم اما الان دنبال روش سومم