چند سوال اساسی (گیم میکر یا کانستراکت)
#11
ببینید ما دو بحث تارگت ای دی کی داریم و میموم اس دی کی

تارگت اس دی کی : همیشه رو آخرین بزاریدش، در واقع این نسخه‌ی که برای کامپایل استفاده میشه رو میگه
مینیموم اس دی کی : این هم بستگی داره که میخواهید تا چه ورژنی رو ساپورت کنید، در واقع این حداقل رو تایین میکنه
تو ندیدی این گفتن رو
فرق دوستو از دشمن چون
نمی تونستی خوب ببینی
غلطای دیکته ی خوش خط رو

آموزش موتور یونیتی و یه عالمه دیگه!
www.TrueGame.ir
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Nano-Games
#12
سلام

سوالی داشتم --->>>
1-با construct2 میشه بازی های زیبا و چند مرحله ایی ساخت (توی همون سبک پلتفرمر منظورمه) !؟ یا فقط بازی های ساده و ابکی ؟ (مثلا یه جنگل باشه ک حالا یه سری افکت مثل
چنتا برگ به ارومی ، باد ب حرکتشون در بیاره(در سبک پلتفرم) ؟ )

2 - چطوری میشه انمیشن ها رو به خوبی و به نرمی برای اجرا و زدن ضربه برای یک کاراکتر ساخت ؟

3-حجم و سخت افزار

این حجم بازی ها زیاد بره بالا مثلا 600 مگابایت ولی یه بازی خوب برای گوشی بسازی مگه بده !؟ طرف 600 مگابایت دانلود میکنه ولی یه بازی درست حسابی بازی می کنه !

کلا یکم در مورد افزایش زیاد حجم صحبت کنید و اینکه یه بازی 5 - 6 مرحله ایی با جزِئیات زیاد و با بهینه سازی معمولی چقدر حجم داره ؟

چکار باید کرد که یه بازی با یه کیفیت مناسب و در خور روی همه یا بهتر بگم روی اکثریت گوشی ها اجرا بشه (گوشی های خوب به بالا)


4-این مشکل نشان دادن ناتیفکیشن در بالای صفحه با اموزشی ک دوست خوبمون گذاشته حل میشه ؟

کلا درباره کارهایی ک میشه و نمیشه توی کانستراکت انجام داد هم به صورت کلی صحبت کنید لطفا--

5- توی کانستراکت میشه از بکگراند های متحرک استفاده کنیم ؟ چطوری!؟ ! مثلا یه گندم زار باشه که گندم هاش رو باد تکون بده !

6- من زبان C++ ام خوبه -- انجین خاصی هست با این زبان کار کنه ! (سبک کاریش برای بازیساز مستقل باشه نه کار های تیمی!)

ممنونم ببخشید طولانی شد ولی اگر جواب سوالاتمو بدین خیلییییییییی کمک ام کردین ممنونم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#13
(1394/3/7، 06:22 عصر)kingup72 نوشته است: سلام

سوالی داشتم --->>>
1-با construct2 میشه بازی های زیبا و چند مرحله ایی ساخت (توی همون سبک پلتفرمر منظورمه) !؟ یا فقط بازی های ساده و ابکی ؟ (مثلا یه جنگل باشه ک حالا یه سری افکت مثل
چنتا برگ به ارومی ، باد ب حرکتشون در بیاره(در سبک پلتفرم) ؟ )

2 - چطوری میشه انمیشن ها رو به خوبی و به نرمی برای اجرا و زدن ضربه برای یک کاراکتر ساخت ؟

3-حجم و سخت افزار

این حجم بازی ها زیاد بره بالا مثلا 600 مگابایت ولی یه بازی خوب برای گوشی بسازی مگه بده !؟ طرف 600 مگابایت دانلود میکنه ولی یه بازی درست حسابی بازی می کنه !

کلا یکم در مورد افزایش زیاد حجم صحبت کنید و اینکه یه بازی 5 - 6 مرحله ایی با جزِئیات زیاد و با بهینه سازی معمولی چقدر حجم داره ؟

چکار باید کرد که یه بازی با یه کیفیت مناسب و در خور روی همه یا بهتر بگم روی اکثریت گوشی ها اجرا بشه (گوشی های خوب به بالا)


4-این مشکل نشان دادن ناتیفکیشن در بالای صفحه با اموزشی ک دوست خوبمون گذاشته حل میشه ؟

کلا درباره کارهایی ک میشه و نمیشه توی کانستراکت انجام داد هم به صورت کلی صحبت کنید لطفا--

5- توی کانستراکت میشه از بکگراند های متحرک استفاده کنیم ؟ چطوری!؟ ! مثلا یه گندم زار باشه که گندم هاش رو باد تکون بده !

6- من زبان C++ ام خوبه -- انجین خاصی هست با این زبان کار کنه ! (سبک کاریش برای بازیساز مستقل باشه نه کار های تیمی!)

ممنونم ببخشید طولانی شد ولی اگر جواب سوالاتمو بدین خیلییییییییی کمک ام کردین ممنونم
1.داداش، اینکه میشه با یک موتوری چه نوع بازی و در چه سطحی ساخت، تمام مربوط به ایده و تخصص آدم هستش.الان این بازی، گرافیک جذاب و خیلی زیبایی داره ولی در عین حال با گیم میکر ساخته شده!
2.برای ساخت انیمیشن میتونید از فتوشاپ استفاده کند یا باید کارکتر آماده تهیه کنید.
3.نه چرا بد باشه!وقتی یه بازی خوب باشه و حجمش زیاد هم باشه اصلا بد نیست.ولی پیشنهاد میکنم برای پروژه های اول، ایده های کوچیک در نظر بگیرید.
4.خبر ندارم، ولی شاید حل بشه.
5.بله بله حتما میشه.برای اینکه بدونید چطوری، بهتره یه پست ایجاد کنید.
6.به نظرم آنریل انجین هستش.

این تاپیک رو ببینید هم بد نیست
  پاسخ


 سپاس شده توسط: kingup72
#14
دوستان میتونید کامل تر توضیح بدین ؟_؟ 132
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#15
(1394/3/8، 03:10 عصر)kingup72 نوشته است: دوستان میتونید کامل تر توضیح بدین ؟_؟ 132

چون اگر اون ناتیکفیشن ! (نوار سیاه رنگ!!!!) باشه تو بازی اصلا به درد نمیخوره برای بازیسازی کلا میره زیر سوال بازیساز!!!

کلا یکم توضیح کامل تر نیاز دارم ^_^ خیلی برام مهمه دوستان زود تر ج بدین ^_^
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#16
سلام

بازی‌های تقریباً بزرگ و چندمرحله‌ای رو برای پلت‌فرم دسکتاپ (سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک) می‌شه ساخت، به دلیل اینکه تا به حال بازی‌های اینچنینی مثل Airscape و The Next Penelope با کانستراکت ساخته شدند.

نوار وضعیّت اندروید رو هم که با یک تیک ساده توی XDK می‌شه ناپدید کرد.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آن‌ها مأنوس نشده‌ایم
و طبیعت معجزه‌ایست که با آن انس گرفته‌ایم
علی صفایی حائری
  پاسخ


 سپاس شده توسط: kingup72


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اجرای بازی در گوشی selno 2 2,385 1403/10/23، 12:35 صبح
آخرین ارسال: Tggi
Sad خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 125 1403/8/25، 02:09 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  گروه انجمن کانستراکت sahabia-games 0 1,205 1401/4/30، 04:17 عصر
آخرین ارسال: sahabia-games
  کمتر شدن عدد از صفر tohidrajabali 0 1,150 1401/2/26، 01:06 عصر
آخرین ارسال: tohidrajabali
  مشکل در تاچ کردن mehdi 3 3,123 1400/12/21، 11:09 عصر
آخرین ارسال: mehdi

پرش به انجمن: