هوش مصنوعی
#1
سلام
برای بازیم میخوام از هوش مصنوعی استفاده کنم

راهنمایی که آقا مصطفی در این مورد به گفته بودن رو انجام دادم و به نتایجی رسیدم

در مثالی که آورده بودم این بود که مسیری برای اسپرایت سیاه درست کنم و بدنبال هدف خودش (اسپرایت آبی ) باشه اون مسیرو درست کردم
ولی بدنبال اسپرایت آبی نسیت و فقط مسیر رو دور میزنه 1
path

هدف اصلی از این مسیر برای اینکه زمانی که هدف پشته solid قرار داره براهتی soild رو دور بزنه و به هدف برسه
قبلش از رفتار pathfinding استفاده کردم ولی به مشکلاتی بر خوردم که 1کیش این بود که بعضی اوقات اسپرایت به solid گیر میکرد وبه هدف نمی رسید
ممنوم میشم راهنمایی کنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
یه سورس دارم همین کارو به خوبی انجام میده اگه پیداش کردم تو همین تاپیک میفرستم
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#3
سلام بفرما این سورس رو آقا مجتبی ساخته
source3

در این سورس وقتی پلیر در محدوده‌ی ۳۰۰ پیکسلی دشمن باشه، دشمن دنبالش می‌کنه وگرنه دشمن سرجاش باقی می‌مونه.
سپاس یادت نره
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، amin hosseini


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 229 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 175 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,587 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: