دستروی با خوردن دو تیر
#1
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان

من در بازیم برای یک اسپرایتم یک اینستنس و یا یک متغیر اختصاصی ساختم و مقدارشو ۲ گزاشتم و گفتم اگه تیر بهش خور یکی از اون متغیر کم بشه و گفتم اگر مقدار متغیر کمتر مساوی ۰بود اسپرایت حذف بشه اما اسپرایت با همون تیر اول حذف میسه همه کار کردم اما درست نشد میشه راهنمایی کنید؟!!
ممنون
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
شاید تو علامت ها اشتباه کردید . علامت کمتر مساوی <=  میشه lessthan or equal شاید شما به جای این از greater than or equal استفاده کردید .   

Equal :  برابر 
Not equal : نابرابر (متضاد)
Less than : کوچیک تر 
Greater than : بزرگ تر 
Less than or equal : کوچک تر مساوی 
Greater than or equal : بزرگ تر مساوی 

اینم دستورات ب انگلیسی ک تو کانستراکت اشتفاده میشه البته مطمئن نیستم املاشون درست باشه ولی تقریبا شبیه همینان ک نوشتم خودت ببینی میفهمی . 
موفق باشی ?
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، mostafanastary
#3
احتمالا یه جای دیگه دستور دادی که تیر بخوره حذف بشه. اگه آره که اون دستور رو پاک کن.
یا دستور رو اشتباه نوشتی.(دوستان بالا فرمودند)
یا مقدار اولیه متغیییر درست نیست.

اگه هیچ کدوم از اینا نبود . . .
احتمالا داخل every tick هست. اینجوری تا وقتی گلوله روی هدف هست هر صدم ثانیه ( هر فریم) یکی کم میشه یعنی تو کسر ثانیه کلی از متغییر کم میشه.
در اینصورت بهتره بزنی که تا برخورد کرد خود گلوله اول نابود بشه . یا برای کم شدن یک تاخیر بزاری که گلوله از جسم رد شده باشه. یا تریگر trigger once کن. که یک بار بیشتر عمل نکنه.

امیدوارم بدرد بخوره
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، danials008


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 229 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: