ارسالها: 72
موضوعها: 52
تاریخ عضویت: بهم 1395
سپاسها: 13
14 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان
من در بازیم برای یک اسپرایتم یک اینستنس و یا یک متغیر اختصاصی ساختم و مقدارشو ۲ گزاشتم و گفتم اگه تیر بهش خور یکی از اون متغیر کم بشه و گفتم اگر مقدار متغیر کمتر مساوی ۰بود اسپرایت حذف بشه اما اسپرایت با همون تیر اول حذف میسه همه کار کردم اما درست نشد میشه راهنمایی کنید؟!!
ممنون
ارسالها: 325
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 839
541 سپاس گرفتهشده در 255 ارسال
شاید تو علامت ها اشتباه کردید . علامت کمتر مساوی <= میشه lessthan or equal شاید شما به جای این از greater than or equal استفاده کردید .
Equal : برابر
Not equal : نابرابر (متضاد)
Less than : کوچیک تر
Greater than : بزرگ تر
Less than or equal : کوچک تر مساوی
Greater than or equal : بزرگ تر مساوی
اینم دستورات ب انگلیسی ک تو کانستراکت اشتفاده میشه البته مطمئن نیستم املاشون درست باشه ولی تقریبا شبیه همینان ک نوشتم خودت ببینی میفهمی .
موفق باشی ?
ارسالها: 210
موضوعها: 25
تاریخ عضویت: اسف 1395
سپاسها: 173
183 سپاس گرفتهشده در 121 ارسال
احتمالا یه جای دیگه دستور دادی که تیر بخوره حذف بشه. اگه آره که اون دستور رو پاک کن.
یا دستور رو اشتباه نوشتی.(دوستان بالا فرمودند)
یا مقدار اولیه متغیییر درست نیست.
اگه هیچ کدوم از اینا نبود . . .
احتمالا داخل every tick هست. اینجوری تا وقتی گلوله روی هدف هست هر صدم ثانیه ( هر فریم) یکی کم میشه یعنی تو کسر ثانیه کلی از متغییر کم میشه.
در اینصورت بهتره بزنی که تا برخورد کرد خود گلوله اول نابود بشه . یا برای کم شدن یک تاخیر بزاری که گلوله از جسم رد شده باشه. یا تریگر trigger once کن. که یک بار بیشتر عمل نکنه.
امیدوارم بدرد بخوره