مشکل در shop بازی
#1
سلام دوستان
یک سوال داشتم که این بود مثلا یکی میاد مثلا آبجکت ۱رو سکه میده میخره بعد میره دومی رو میخره الان باید دوباره اولی رو بخره کمک کنید خواهشا کل بازیمو ساختم اینجا مشکل دارم فقط.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام.
سوالتون خیلی مبهم هست، پیشنهاد میکنم یه سورس از مشکلتون قرار بدید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Datisgames
#3
(1396/2/25، 04:17 صبح)[email protected] نوشته است: سلام دوستان
یک سوال داشتم که این بود مثلا یکی میاد مثلا آبجکت ۱رو سکه میده میخره بعد میره دومی رو میخره الان باید دوباره اولی رو بخره کمک کنید خواهشا کل بازیمو ساختم اینجا مشکل دارم فقط.

میشه یکم واضح تر بگین
استدیو بازی سازی داتیس 
تلگرام @datisgamesco
سایت www.datisgames.blog.ir

خدایا جز تو پناهی ندارم 
پناه من باش
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1396/2/25، 05:41 عصر)Datisgames نوشته است:
(1396/2/25، 04:17 صبح)[email protected] نوشته است: سلام دوستان
یک سوال داشتم که این بود مثلا یکی میاد مثلا آبجکت ۱رو سکه میده میخره بعد میره دومی رو میخره الان باید دوباره اولی رو بخره کمک کنید خواهشا کل بازیمو ساختم اینجا مشکل دارم فقط.

میشه یکم واضح تر بگین


مثلا یک ماشین که قیمتش ۱۰۰تا سکه هست رو میخره حالا دفعه بعد یک ماشین بهتر که ۲۰۰ سکه است رو میخره بعد اینکه ماشین دو رو خرید دوباره میخواد از ماشین اولی استفاده کنه نباید دوباره اونو بخره که چون که قبلا خریده دیگه اینجا باید چیکار کنیم باید ست انیمیشن دکمه خرید رو بسازیم یا چی توظیح بدید خواهشا

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
به طور مثال، شما باید یه متغیری برای ماشین 100 سکه ای تون در نظر گرفته باشید که مثلا بعد از خرید اون توسط کاربر، مقدارش رو برای بعدا بتونین چک کنین.

با استفاده از همین متغیر، فریم انیمیشن و ... رو هم میتونین تغییر بدین.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#6
(1396/2/25، 06:26 عصر)mostafanastary نوشته است: به طور مثال، شما باید یه متغیری برای ماشین 100 سکه ای تون در نظر گرفته باشید که مثلا بعد از خرید اون توسط کاربر، مقدارش رو برای بعدا بتونین چک کنین.

با استفاده از همین متغیر، فریم انیمیشن و ... رو هم میتونین تغییر بدین.


ببخشید هیچ سورسی در این باره است؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
سلام
اصلا نیازی به سورس نیست

ببینید مثلا یه عکس اسپرایت قفل بزارید روی اسپرایت هر ماشین
و یه متغیر به اسم ماشین مثلا تعریف کنید برای ماشین ها
میگید اگر ماشین 100 سکه ای رو خرید اون قفل مثلا فریمش بشه فریم 2 _ فریم 2 هم مثلا عکس یه قفل باز شده باشه
و یه اکشن دیگه هم اضافه میکنید و میگید مقدار متغیر ماشین بشه 1
 
و حالا یه اونت دیگه هم باید بزارید که اگر متغیر ماشین مقدارش بیشتر از 0 بود اون اسپرایت قفل فریمش 2 بشه

و البته متغیر ماشین رو هم باید با لوکال استورج ذخیره کنید تا بعد از خارج شدن از بازی مقدار ها به حالت اول برنگردن

برای خرید هم میگید اگر کلیک کرد روی اسپرایت ماشین 100 سکه ای و مقدار متغیر ماشین 0 بود خرید انجام بشه.

اگر قبلا خریده باشه , مقدار متغیر چون 0 نیست پس کاربر لازم نیست که دوباره پول بده

برای ماشین های بعدی هم همینطور تا آخر
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، mahdi_R8095


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: