ارسالها: 72
موضوعها: 52
تاریخ عضویت: بهم 1395
سپاسها: 13
14 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
سلام دوستان
یک سوال داشتم که این بود مثلا یکی میاد مثلا آبجکت ۱رو سکه میده میخره بعد میره دومی رو میخره الان باید دوباره اولی رو بخره کمک کنید خواهشا کل بازیمو ساختم اینجا مشکل دارم فقط.
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
سلام.
سوالتون خیلی مبهم هست، پیشنهاد میکنم یه سورس از مشکلتون قرار بدید.
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
به طور مثال، شما باید یه متغیری برای ماشین 100 سکه ای تون در نظر گرفته باشید که مثلا بعد از خرید اون توسط کاربر، مقدارش رو برای بعدا بتونین چک کنین.
با استفاده از همین متغیر، فریم انیمیشن و ... رو هم میتونین تغییر بدین.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
اصلا نیازی به سورس نیست
ببینید مثلا یه عکس اسپرایت قفل بزارید روی اسپرایت هر ماشین
و یه متغیر به اسم ماشین مثلا تعریف کنید برای ماشین ها
میگید اگر ماشین 100 سکه ای رو خرید اون قفل مثلا فریمش بشه فریم 2 _ فریم 2 هم مثلا عکس یه قفل باز شده باشه
و یه اکشن دیگه هم اضافه میکنید و میگید مقدار متغیر ماشین بشه 1
و حالا یه اونت دیگه هم باید بزارید که اگر متغیر ماشین مقدارش بیشتر از 0 بود اون اسپرایت قفل فریمش 2 بشه
و البته متغیر ماشین رو هم باید با لوکال استورج ذخیره کنید تا بعد از خارج شدن از بازی مقدار ها به حالت اول برنگردن
برای خرید هم میگید اگر کلیک کرد روی اسپرایت ماشین 100 سکه ای و مقدار متغیر ماشین 0 بود خرید انجام بشه.
اگر قبلا خریده باشه , مقدار متغیر چون 0 نیست پس کاربر لازم نیست که دوباره پول بده
برای ماشین های بعدی هم همینطور تا آخر
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند