1396/5/16، 02:37 عصر
سلام دوستان من دارم یه بازی ماشینی میسازم اما یه مشکل توی فیزیک پیدا کردم ماشین خوب به چرخ ها نمیچسبه و وقتی وارد بازی میشی اینجوری میشه :
![[تصویر: promlem.png]](http://s8.picofile.com/file/8302830800/promlem.png)
مشکل در فیزیک
|
1396/5/16، 02:37 عصر
سلام دوستان من دارم یه بازی ماشینی میسازم اما یه مشکل توی فیزیک پیدا کردم ماشین خوب به چرخ ها نمیچسبه و وقتی وارد بازی میشی اینجوری میشه :
![]()
1396/5/16، 02:57 عصر
ضمنا بگم که ماشین دارای 4 فریم هست که با سرعت 5 حرکت میکنن و میخوام همین طور که این فریم ها حرکت میکنند ، فیزیک هم داشته باشه
1396/5/16، 05:05 عصر
لطفا جواب بدید
1396/5/16، 05:46 عصر
درود .. شاید نقاط محدود کننده برای ماشین رو درست نساختید به ویژه در بخش گلگیر
1396/5/17، 09:24 صبح
سلام.
پیشنهاد میکنم از فیزیک دیفالت کانستراکت استفاده نکنید چون بشدت کار میکشه از cpu. از پلاگین chipmunk physics استفاده کنید که از فناوری chipmunk2d استفاده میکنه و از box2dای که در کانستراکت استفاده شده سریعتر و سبک تره. Document Moved من با همین کار تونستم fps بازی رو روی ۶۰ قفل کنم و درصد استفاده از cpu رو از ۳۰~۴۰ به زیر ۲۵ برسونم.(در مواقع ثابت بودن وسیله حتی به زیر ۱۰ هم میرسه !)
1396/5/17، 12:11 عصر
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
![]() |
پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا | ya mahdi | 0 | 230 |
1404/1/17، 05:43 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
نحوه خروجی اندروید کوردوا | ya mahdi | 0 | 178 |
1404/1/11، 04:06 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
|
![]() |
حل شده مقادير لازم در environment variable | ᔕinaᗪehghani | 24 | 11,596 |
1403/10/23، 12:10 صبح آخرین ارسال: Tggi |
تپسل .....فروشگاه | Hamidreza | 3 | 1,932 |
1403/10/22، 11:57 عصر آخرین ارسال: Tggi |
|
خروجی اندروید با Intel xdk | ya mahdi | 0 | 130 |
1403/8/25، 02:08 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |