بهینه سازی برای تعداد زیاد اسپرایت
#1
سلام

آقا من مثلا 10 تا دشمن توی بازیم دارم حالا میخوام مشخص کنم که وقتی این دشمنا مثلا بهم خودن ازم جون کم بشه.


فقط بره راحتی کار میخوام بدونم: روشی هست که مثلا همه ی دشمنا رو یکی کنیم و بهشون یک اسمی بدیم بعد مثلا تو ایونت شیت بجای این که یکی یکی on collision with an other object بدیم یک بار on collision with an other object رو برای همه استفاده کنیم.

من که گشتم همچین چیزی پیدا نکردم. با creat group هم نشد.
[تصویر:  iyi4_6-28-2015_6-38-49_am.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
از فامیلا(Famila) استفاده کنید و دشمنان را درون اون قرار دهید.
اینم یک نمونه سورس



  پاسخ


 سپاس شده توسط: esmail33 ، Vizmark# ، mostafanastary ، seyed


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,597 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: