ارسالها: 139
موضوعها: 25
تاریخ عضویت: آذر 1395
سپاسها: 105
128 سپاس گرفتهشده در 56 ارسال
سلام,
من یک بازی رو میخوام خروجی بگیرم که بازی سنگینی از اب در اومده.
در حال حاضر کامل نیست ولی تقریبا 800 اونت و تقریبا 50 مگابایت حجم داره.
خروجی cocoon.io رو امتحان کردم ولی ارور های زیادی میده و کار نمیکنه.وینوس رو هم امتتحان کردم.لطفا عرض کنید چه خروجی برای بازی های سنگین مناسبه؟
اگر کمکت کردم میتونی سپاس رو بزنی
یا مثلا یه اعتباری چیزی بدی...
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
شما تنها راهتون خروجی کوکون یا وینوس هست و خروجی دیگه ای وجود نداره
پیشنهاد میکنم ارور هاتون رو بگید تا شاید بشه حلش کرد و میتونید از خروجی وب ویو پلاس کوکون استفاده کنید شاید برای پروژه شما بهتر باشه این خروجی.
و البته بهینه سازی رو نباید فراموش کنید
800 اونت چیزی نیست که بگیم بازی سنگینه
و حجم زیاد پروژه هم شاید به این خاطره که کیفیت و اندازه گرافیک های استفاده شده خیلی بالاس
که شما میتونید 1_ کم حجم کنید گرافیک ها رو 2_ اگه اندازه شون بزرگه , اونا رو طبق اندازه های داخل کانس تغییر اندازه بدید
یعنی مثلا اگه کاراکتر شما داخل کانستراکت اندازهش 100 در 100 هست ولی در اصل 500 در 500 هست , اون رو از داخل ادیتور کانستراکت یا فتوشاپ , به 100 در 100 تغییر اندازه بدید.
و البته نکات بهینه سازی کانستراکت رو هم بخونید , میتونیه کمکتون کنه.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
تا جایی که میدونم و سرچ کردم توی کوکون و انجمن های کانس نه راهی نیست.
قبلا هم چندتا از بچه ها میخواستن اینکار رو بکنن ولی راهی پیدا نشد.
مگه اینکه کانستراکت 3 چنین امکانی رو براش فراهم کرده باشن که البته بازم گمون نمیکنم چون توی اطلاعاتی که از کانستراکت 3 منتشر میکردن حرفی در مورد OBB نزده بودن.