1397/7/29، 08:53 عصر
سلام دوستان کسی سورس یا لینک اموزشی واسه ساختن باس(هر نوعی) برای بازی پلتفورمر نداره ایا؟
ساخت باس
|
1397/7/29، 08:53 عصر
سلام دوستان کسی سورس یا لینک اموزشی واسه ساختن باس(هر نوعی) برای بازی پلتفورمر نداره ایا؟
1397/7/30، 11:56 صبح
سلام.
باس ها تو بازیهای پلتفرمر خیلی متنوع هستن و هر کدوم یکسری کارهای مخصوص به خودشون رو انجام میدن. در کل برای هر کدوم باید یه هوش مصنوعی جداگانه بنویسید. اگه بیشتر توضیح بدید بهتر میشه کمک کرد.
1397/7/30، 09:04 عصر
(1397/7/30، 11:56 صبح)h3n نوشته است: سلام.https://www.youtube.com/watch?v=hEqY7qbNhiw مثلا ی چی مثل این با این تفاوت که بعد از هر چهار پنج تا پرش چند ثانیه استراحت کنه که پلیر بتونه بپره رو سرش و دمجش کنه وهمینطور به جای این که الگوریتمش هر چند ثانیه به مشت زدن تغییر کنه, به دویدن به چپ و راست صفحه تغییر کنه
1397/7/30، 10:37 عصر
سلام.
اگر به باس رفتار پلتفرم بدید یه سری کدها اضافه میشن به آبجکت باس که زیرمجموعه پلتفرم هستن و عموما با simulate شروع میشن. به کمک این دستورها میتونید حرکات مختلف رو مثل جلو و عقب رفتن و پرش رو شبیه سازی کنید. برای تغییر حرکات باس یا منتظر موندم و از این قبیل حرکات هم کارهای مختلفی میشه کرد. مثلاً میتونید یه سری دستورات رو بزارید تو یه group که اول کار غیرفعال باشه و بعد هر وقت خواستید فعال/غیر فعالش کنید. راه دیگه اش استفاده از function هست. و ... |
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
![]() |
پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا | ya mahdi | 0 | 230 |
1404/1/17، 05:43 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
نحوه خروجی اندروید کوردوا | ya mahdi | 0 | 177 |
1404/1/11، 04:06 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
|
![]() |
حل شده مقادير لازم در environment variable | ᔕinaᗪehghani | 24 | 11,596 |
1403/10/23، 12:10 صبح آخرین ارسال: Tggi |
تپسل .....فروشگاه | Hamidreza | 3 | 1,932 |
1403/10/22، 11:57 عصر آخرین ارسال: Tggi |
|
خروجی اندروید با Intel xdk | ya mahdi | 0 | 130 |
1403/8/25، 02:08 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |