سوال در باره فروشگاه در بازی
#1
سلام بچه ها خیلی ممنون که به سوالاتی جواب میدهید. امید وارم به این سوال هم پاسخ دهید من فهمیدم که چطوری در فروشگاه یه چیزی جایگزین بشه اما مگه لیوت فروشگاه جدانیست پس چطوری میشه که با دادن سکه و خریدوسیله ای این وسیله در یه لیوان دیگه(لیوت خود بازی)اجرا بشه چجوری ریوندی بدهیم که در لیوت دیگر اجرا شود لطفا پاسخ دهید ممنون.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
بهتره توی همون تایپیک اول که ایجاد میکنید , بقیه سوالات ادامه دارتون رو بپرسید و برای هر تیکه تایپیک جدید ایجاد نکنید.


قبلا هم توضیح دادم براتون , برای ارتباط بین لی اوت ها باید از لوکال استورج استفاده کنید و داخل لی اوت 1 مقدار سکه ها و ذخیره کنید تا وقتی رفت توی لی اوت 2 , اونجا هم بتونید مقداری که ذخیره کردید رو بالا بیارید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
معذرت میخام بابت تایپیک لوکال استورج چیه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#4
سلام بچه ها من هرچی توضیح می‌دهید که خیلی هم ممنونم ولی بازم چون اولین بازیکن و تاحالا با لوکال استورج کار نکردم متوجه نمیشم من میخام یه ابجکت بادادن پول در لیوت فروشگاه بره در لیوت بازی واون جا اون ابجکت وقتی اجرا شود یه انیمیشن داشته باشه اگه داشتین یه سورس کامل فروشگاه بزارین خیلی هم ضروریه ممنون
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1397/11/12، 03:49 صبح)Mahdi gamerredboy نوشته است: سلام بچه ها من هرچی توضیح می‌دهید که خیلی هم ممنونم ولی بازم چون اولین بازیکن و تاحالا با لوکال استورج کار نکردم متوجه نمیشم من میخام یه ابجکت بادادن پول در لیوت فروشگاه بره در لیوت بازی واون جا اون ابجکت وقتی اجرا شود یه انیمیشن داشته باشه اگه داشتین یه سورس کامل فروشگاه بزارین خیلی هم ضروریه ممنون

سلام اینم ویدیوی آموزشی کار با local storage 
لوکال استروج هر مقداری رو ذخیره میکنه و میتوانید در هر جایی که خواستید مقدارش رو دریافت کنید مثلا سکه کاربر را ذخیره میکنید و بعد وقتی دوباره بازی رو اجرا کرد میتونید مقدار سکه رو برگردونید

[url=https://ilyadl.ir/?p=112]لینک آموزش
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#6
ببینید دوست عزیز فک کنم شما منظورت اینه که اگه تو یه لیوت ما مثلا ماشین جدید خریدیم ، چیکار کنیم که تو لیوت game مثلا ، ماشین جدید هم جایگزین بشه . اگه منظورتون اینه ، میتونید با متغیر اینکارو بکنید ، به اون محصول متغیر بدید و بگید وقتی خریده شد متغیر از 0 به 1 بره و توی هر لیوت که میخواید اینجوری میتونید بگید که در صورتی که متغیر یک بود فلان بشه ، مثلا ماشین بره به فریم یک . این از این که لیوت هارو به هم مرتبط میکنه . اما اگه میخواید وقتی پلیر از بازی بیرون رفت و دوباره اومد تو بازی ، باز تغییرات سرجاش باشه (یعنی همون سیو) طبق گفته دوستان باید از لوکال استوریج استفاده کنید . لوکال استوریج هم برای سیو متغیر هاست چون وفتی از بازی بیرون میری و دوباره بر میگردی ، متغیرها ریستارت میشن و باید ذخیره شده باشن .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: