ارسالها: 75
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: شهر 1397
سپاسها: 2
8 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
سلام بچه ها خیلی ممنون که به سوالاتی جواب میدهید. امید وارم به این سوال هم پاسخ دهید من فهمیدم که چطوری در فروشگاه یه چیزی جایگزین بشه اما مگه لیوت فروشگاه جدانیست پس چطوری میشه که با دادن سکه و خریدوسیله ای این وسیله در یه لیوان دیگه(لیوت خود بازی)اجرا بشه چجوری ریوندی بدهیم که در لیوت دیگر اجرا شود لطفا پاسخ دهید ممنون.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
بهتره توی همون تایپیک اول که ایجاد میکنید , بقیه سوالات ادامه دارتون رو بپرسید و برای هر تیکه تایپیک جدید ایجاد نکنید.
قبلا هم توضیح دادم براتون , برای ارتباط بین لی اوت ها باید از لوکال استورج استفاده کنید و داخل لی اوت 1 مقدار سکه ها و ذخیره کنید تا وقتی رفت توی لی اوت 2 , اونجا هم بتونید مقداری که ذخیره کردید رو بالا بیارید.
ارسالها: 75
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: شهر 1397
سپاسها: 2
8 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
معذرت میخام بابت تایپیک لوکال استورج چیه
ارسالها: 75
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: شهر 1397
سپاسها: 2
8 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
سلام بچه ها من هرچی توضیح میدهید که خیلی هم ممنونم ولی بازم چون اولین بازیکن و تاحالا با لوکال استورج کار نکردم متوجه نمیشم من میخام یه ابجکت بادادن پول در لیوت فروشگاه بره در لیوت بازی واون جا اون ابجکت وقتی اجرا شود یه انیمیشن داشته باشه اگه داشتین یه سورس کامل فروشگاه بزارین خیلی هم ضروریه ممنون
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ببینید دوست عزیز فک کنم شما منظورت اینه که اگه تو یه لیوت ما مثلا ماشین جدید خریدیم ، چیکار کنیم که تو لیوت game مثلا ، ماشین جدید هم جایگزین بشه . اگه منظورتون اینه ، میتونید با متغیر اینکارو بکنید ، به اون محصول متغیر بدید و بگید وقتی خریده شد متغیر از 0 به 1 بره و توی هر لیوت که میخواید اینجوری میتونید بگید که در صورتی که متغیر یک بود فلان بشه ، مثلا ماشین بره به فریم یک . این از این که لیوت هارو به هم مرتبط میکنه . اما اگه میخواید وقتی پلیر از بازی بیرون رفت و دوباره اومد تو بازی ، باز تغییرات سرجاش باشه (یعنی همون سیو) طبق گفته دوستان باید از لوکال استوریج استفاده کنید . لوکال استوریج هم برای سیو متغیر هاست چون وفتی از بازی بیرون میری و دوباره بر میگردی ، متغیرها ریستارت میشن و باید ذخیره شده باشن .