مشکل در حرکت آبجکت
#1
سلام خدمت دوستان، من تقریبا مدتی است که کار با این نرم افزار رو شروع کردم و الان به یک مشکلی خوردم که ممنون میشم کمک کنین. مشکل رو همراه با عکس و ویدیو در پایین توضیح دادم.
چگونه یک حلقه برای ساخت یک آبجک متحرک تعریف کنم به گونه ای که هربار که آبجکت متحرک توسط یک آبجکت ثابت دیگر جمع می شود، بازی از اول شروع شود با این تفاوت که حالا فقط دو آبجکت متحرک داشته باشیم و این حلقه حدود صدبار تکرار شود. با این شرط با جمع آوری همه آبجکت های متحرک این اتفاق بیوفتاد نه فقط یکی از آنها؛ و همه آبجکت های متحرک با همدیگر حرکت نکنند.[تصویر:  1.PNG]


  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1397/11/13، 03:00 عصر)soroosh880 نوشته است: سلام خدمت دوستان، من تقریبا مدتی است که کار با این نرم افزار رو شروع کردم و الان به یک مشکلی خوردم که ممنون میشم کمک کنین. مشکل رو همراه با عکس و ویدیو در پایین توضیح دادم.
چگونه یک حلقه برای ساخت یک آبجک متحرک تعریف کنم به گونه ای که هربار که آبجکت متحرک توسط یک آبجکت ثابت دیگر جمع می شود، بازی از اول شروع شود با این تفاوت که حالا فقط دو آبجکت متحرک داشته باشیم و این حلقه حدود صدبار تکرار شود. با این شرط با جمع آوری همه آبجکت های متحرک این اتفاق بیوفتاد نه فقط یکی از آنها؛ و همه آبجکت های متحرک با همدیگر حرکت نکنند.[تصویر:  1.PNG]

سلام

از رفتار For Each که در اونت System قرار دارد استفاده کنید!
حرکت آن بُزبُزِ قندی هارا زیر مجموعه آن قرار دهید(به شکل Sub Event)
[تصویر:  v2vy_magry_game_logo_39;.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، soroosh880
#3
(1397/11/13، 10:37 عصر)magry نوشته است:
(1397/11/13، 03:00 عصر)soroosh880 نوشته است: سلام خدمت دوستان، من تقریبا مدتی است که کار با این نرم افزار رو شروع کردم و الان به یک مشکلی خوردم که ممنون میشم کمک کنین. مشکل رو همراه با عکس و ویدیو در پایین توضیح دادم.
چگونه یک حلقه برای ساخت یک آبجک متحرک تعریف کنم به گونه ای که هربار که آبجکت متحرک توسط یک آبجکت ثابت دیگر جمع می شود، بازی از اول شروع شود با این تفاوت که حالا فقط دو آبجکت متحرک داشته باشیم و این حلقه حدود صدبار تکرار شود. با این شرط با جمع آوری همه آبجکت های متحرک این اتفاق بیوفتاد نه فقط یکی از آنها؛ و همه آبجکت های متحرک با همدیگر حرکت نکنند.[تصویر:  1.PNG]

سلام

از رفتار For Each که در اونت System قرار دارد استفاده کنید!
حرکت آن بُزبُزِ قندی هارا زیر مجموعه آن قرار دهید(به شکل Sub Event)

خیلی ممنونم بابت کمک.
دوستن مشکل دومم حل شد ولی همچنان مشکل اولم باقیه و خیلی ممنون میشم اگه توی این مسئله هم کمکم کنین. مشکلم رو در زیر براتون مینویسم:
چگونه یک حلقه برای ساخت یک آبجک متحرک تعریف کنم به گونه ای که هربار که آبجکت متحرک توسط یک آبجکت ثابت دیگر جمع شه، بازی از اول شروع شه با این تفاوت که حالا فقط دو آبجکت متحرک داشته باشم و این حلقه حدود صدبار تکرار شه.
بعد یک سوال دیگ: تعداد بزبز قندی هارو میتونم به صورت عددی وسط صفحه نمایش بدم؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
میتونی بگی هر لحظه شئ تکست set text بشه به player.count اینجوری میتونی.
کانال مطالب آرشیوی کانستراکت 2

آیدی کانال
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mehrdad.ch ، soroosh880
#5
(1397/12/1، 04:54 عصر)kiarash نوشته است: میتونی بگی هر لحظه شئ تکست set text بشه به player.count اینجوری میتونی.

ممکن بیشتر توضیح بدید متوجه نشدم که چه جوری تعداد رو اضافه می کنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: