خرید درون شبکه برای کانستراکت2
#41
دوستان پلاگین تکمیل شد فقط یک باگ داشت که بهشون گفتم و دارن اصلاح می کنند و آموزش کامل نیز ساختم انشالله یا فردا و یا پس فردا هر دو دستتونه.
تست هم کردم و سالم بود براتون هم پلاگین را کامل فارسی کردم و آموزش هم براتون بصورت ویدیو میزارم که بهتر متوجه بشین.

[تصویر:  Untitled_1.jpg]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: alii ، light_g ، vng ، mostafanastary ، Mojtaba ، Vizmark# ، seyed ، Cyber_Amir ، pro.designer_68 ، kaveh_pzh ، esmail33 ، keyhan ، amin hosseini
#42
این عالیه بی صبرانه منتظر هستیم دوست عزیز
موفق و شاد باشی...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: wowxpria
#43
خیلی عالیه، ان شاء الله که دوستان در راه درآمد زایی بیشتر پیش برن با این روش...
فقط دوستان یهو عجله نکنن فکر کنن همه چیز رو دیگه درون پرداخت کنن.

در این رابطه تحقیق کنین و ببینین چه بازی یا برنامه هایی به درد این روش میخوره، بالاخره همیشه پرداخت درون برنامه هم باعث درآمدزایی بیشتر نمیشه، یکی با فروش مستقیم و یکی با پرداخت درون برنامه و یکی هم با تبلیغات و ..... درآمدزایی بهتری میتونه داشته باشه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: wowxpria ، Vizmark# ، kaveh_pzh
#44
درسته ولی تا اونجا که با مدیر ادپلی صحبت می کردم گفتند هیچ مشکلی برای کنار هم بودن تبلیغ با پرداخت درون شبکه به وجود نمیاد و شما هر دوش را میتونید توی یک بازی استفاده کنید این خیلی خوبه.
اما اگر به دنبال موفقیت هستید فقط به دنبال یه ایده خوب باشید و اون ایده تون را هی آپدیت کنید برای شروع یک بازی بسازید که قابلیت درون برنامه و تبلیغ را درونش جا بدین و بعد هی در آپدیت های بعدی بازی را بهتر کنید اینجور موفق هستیم اگر قرار باشه هی بازی بسازیم که یبار بیاد و بعد یه مدت تموم بشه فایده نداره و این همون مسله ای هست که من اخیرا با تحقیق بهش رسیدم و خیلی موثر.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Vizmark# ، mostafanastary ، seyed
#45
ببخشید یه سوالی این تبلیغات Adplay رو تو Cocoonjs پشتیبانی میکنه؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#46
عزیز کار بزرگی رو انجام دادید , خیلی ممنون ,
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#47
(1394/5/20، 01:52 صبح)Americanboy نوشته است: ببخشید یه سوالی  این تبلیغات Adplay رو تو Cocoonjs پشتیبانی میکنه؟

والا تا اونجا که من میدونم پلاگین برای کردوا درست شده و روی XDK تست شده ولی باید یکی از دوستان روی cocojs هم تست کنه ولی فکر کنم جواب نده
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Vizmark#
#48
ای بابا اینطوریکه هم حجم بازیمون زیاد میشه هم افت فریم و لگ داریم چیکار کنیم پس؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#49
در مورد حجم قبول دارم حق با شماست ولی در مورد لگ و افت فریم خیلی کم شده اصلا به چشم نمیاد من 3تا بازی ساختم با کردوا خروجی گرفتم و هیچ مشکلی نداشت و تنها عیب بزرگش حجم زیادش هست ولی انصافا لگ و افت فریم نسبت به قبل خیلی بهتر شده ولی خب چاره ای نیست برای تبلیغ و خرید درون برنامه مجبوریم از کردوا استفاده کنیم ولی حالا باز اختیار با شما است چون من با مدیر حرف میزدم اونا هم از XDK استفاده می کردند و حرفی از cocojs نزدن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Americanboy
#50
(1394/5/20، 12:28 عصر)Americanboy نوشته است: ای بابا اینطوریکه هم حجم بازیمون زیاد میشه هم افت فریم و لگ داریم چیکار کنیم پس؟

ُسلام نگران نباشید چون خود شرکت ludei که سازنده cocoonjs هست داره سیستمش رو به cocoon.io تغییر میده میتونید برید سایتشو ببینید و در سیستم جدیدشون برای خروجی cocoon که شما میخواید میتونید از همین پلاگین ها هم استفاده کنید یعنی cordova رو پشتیبانی میکنه ولی به هرحال به نظرم corosswalk 14 خیلی خوب پیشرفت کرده و دیگه آهسته نیست بازی ها توی xdk ورژن رو به 14 تغییر بدید و خوبیه crosswalk  اینه که کامل از همه ی امکانات html پشتیبانی میکنه 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، vng


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Photo انتشار بازی پل آجری Hosseinjahanian 0 2,142 1400/11/11، 03:05 عصر
آخرین ارسال: Hosseinjahanian
Shocked خرید و فروش سورس های کانستراکت 《 construct.Source》 امیرعلی فیروزبخش 0 1,430 1400/9/18، 04:25 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش
  امکان multiple-apk به کافه بازار هم رسید ! hasansanaei 2 3,361 1400/1/5، 05:11 عصر
آخرین ارسال: mostafanastary
  !!!روز جهانی برنامه نویس مبارک!!! Kiarash 1 3,903 1399/6/22، 12:51 عصر
آخرین ارسال: oak
Star تایپک تبادل سورس Zahra By 6 5,159 1399/5/24، 08:43 عصر
آخرین ارسال: Zahra By

پرش به انجمن: