حل شده 2 سوال درمورد fade و صفحه کیبرد
#1
سلام دوستان
امیدوارم حال خودتون و خانواده و دوست و آشنا و فامیل و فامیل دور و همسایه و هم محله ای و همشهری و هم کشوری تون خوب باشه و این مسئله پیش اومده سریعتر از دنیا محو بشه .
دو سوال داشتم که دربازی جدیدم در خروجی web view پیش اومده :
1 - در قسمت هایی که از رفتار بالت یا fade استفاده کردم تو خروجی کندتر پیش میرن (یا یه جایی گفتم اگه y اسپرایت بیشتر از مثلا 240 بود هر ثانیه 2 تا از y کم بشه) .
2 - در بازی های اول که چندسال پیش خروجی میگرفتم و دراونها از تکست باکس استفاده میکردم و الان ، امروزم که از پلاگین sweet alert استفاده کردم وقتی کادر رو باز میکنم و صفحه کیبرد (ویژگی مشترک تکست باکس و sweet) بالا میاد و بعد کار پایین میره ، انگار از بازی خارج میشه . درواقع خارج نمیشه اما جاهایی که گفتم اگر اسپرایت در حال تاچ بود scaleش بشه مثلا 0.7 (برای بازرگتر کردن اسپرایت درحال تاچ) دیگه این اکشن انجام نمیشه . چیکار کنم ؟
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
1 - بازیتون رو سبک کنید مثلا اگر در ادیتور  اندازه اسپرایتی 50 * 50 هستش ولی در واقعیت تصویر 100 * 100 هستش اون اندازه رو کم کنید. همچین ایونت های بیخودی که می تونن بهینه بشن رو درست کنید ...

2 - دلیلش رو نمدونم احتمالا یک باگی وجود داره ...
3 - یک جایی گفتی که Scale بشه 1 و نگفتی برگرده یا توی evry tick انداختیش واسه همینه
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: محمد 82
#3
ممنون از پاسخ . درجوابتون بگم که درمورد اندازه تصویر ها مشکلی نیست و اصلا بازی کند نیست . فقط وقتی قراره شیء بالت یا فید بشه کند میاد وگرنه بقیش تقریبا اوکیه .
2 - باگی از اونت نویسی من نیست . چون تو همه بازی هام اینطوری بود .
3 - نه گفتم اگه is touching نبود به حالت اول برگرده .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
سلام.
درباره سوال اولتون احتمالا بازی رو روی یه گوشی با سخت افزار ضعیف تست کردید و بازیتون هم مستقل از نرخ فریم نیست.
این آموزش میتونه کمک کنه : دلتا تایم و استقلال از فریم‌ریت | مرجع تخصّصی کانستراکت ۲
  پاسخ


 سپاس شده توسط: محمد 82
#5
(1399/1/27، 02:08 عصر)mhp نوشته است: سلام.
درباره سوال اولتون احتمالا بازی رو روی یه گوشی با سخت افزار ضعیف تست کردید و بازیتون هم مستقل از نرخ فریم نیست.
این آموزش میتونه کمک کنه : دلتا تایم و استقلال از فریم‌ریت | مرجع تخصّصی کانستراکت ۲
محض اطلاعتون تمامی پلاگین ها و رفتار های کانس از فریم ورک مستقل هستند
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: محمد 82
#6
درسته . رفتارهام درست کار میکنه . اونت هایی که گفتم هر ثانیه y اسپرایت کم یا زیاد بشه کنده که به همون فریم ریت ربط داره . ممنون از هردو عزیز 
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,597 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: