گلفیدن ( مینی گلف )
#11
(1399/2/10، 09:30 صبح)oak نوشته است: حسین عزیز منم فقط چون خییلی دوستت دارم و خییلی بهم کمک کردی ، این گیر ها رو به گرافیک بازیت گرفتم وگرنه بازیت همین جوری هم خوبه
توپ رو یکم بزرگ نر کن
اگر بتونی مثل بازی Soul Kinght درش بیاری عالی میشه
این بازی راجع به جنگ و جنگیدنه اما میشه واسه گلف ازش ایده گرفت
اگر عکس های بازیو ببینی ، متوجه میشی که در واقع اینا در دنیاهایی هستن که از صفحاتی معلق درست شده و اون صفحات بوسیله پل به هم وصلن
میتونی واسه گلف هم همینکارو بکنی، یعنی مرحله یک روی یک صفحه باشه و مرحله 2 روی صفحه دیگه ای در همون لایون باشه
و لی صفحات از طریق پ به هم وصل نباشن
اینم فقط یه پیشنهاد بود
سلام.
اتفاقا خیلی هم خوبه که نظر میدید و نقد میکنید. قطعا باعث پیشرفت بازی میشه. من همه ی نکات رو یادداشت و تست میکنم.
چه جالب ! اتفاقا طرحی که تو ذهن خودم هست هم یه چیزی مثل پیشنهاد شماست.  4
بازی قراره دنیاهای مختلفی داشته باشه. هر دنیا شامل 18 تا 20 مرحله مختلف میشه و هر دنیا رنگ بندی و چالش های مخصوص به خودش رو داره. 
حالا در ادامه بیشتر درباره ی این چالش ها پست میزارم.
ممنون از نظر مفیدی که دادی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh ، hasansanaei ، oak
#12
سلام دوستان.
امروز یکم با ایلوستریتور ور رفتم تا بتونم یه گرافیک جذابتر برا بازی بسازم.
به ذهنم رسید آرت استایل رو یکم کارتونی تر کنم ببینم چطور میشه که بنظر خودم بهتر شده.  4
ولی از اونطرف بخاطر اینکه جزییات بیشتری داره یکم کارم توی خود کانستراکت و گذاشتن آبجکتها کنار هم بیشتر میشه.18
مثلا من برای گرافیک قبلی کلا برای دیوار ها و اون قسمت پایینش که حالت سبز رنگ داشت از یه tiled background استفاده میکردم ولی تو این گرافیک جدید همچین چیزی امکان پذیر نیست و باید از تایل مپ استفاده بشه.
در هر صورت ممنون میشم نظرتون رو درباره گرافیک کارتونی بگید. این بهتره یا قبلی ؟   

[تصویر:  golfidan_gfx_comp.jpg]

(اگر عکس لود نمیشه کلیک کنید)
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh
#13
برای چالش ها هم ایده دارم :
ببین مثلا می تونی یک چیزی مثل پورتال تلپورت بزاری که توپ رو ببره به سوراخ گلف و اون پروتال رو حرکت بدی به چپ و راست، اگر کاربر توی پورتال زد که مستقیم میره توی سوراخ و اگر نزد باید خودش بصورت دستی این کارو انجام بده
حتی می تونی سوراخ های فرعی هم ایجاد کنی و سوراخ اصلی رو بالاش پرچم بزاری و سوراخ های اشتباه رو سر راه توپ بگذاری و اگر توپ افتاد توی هر کدومشون ، اونوقت ببازه
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh ، mhp
#14
MHP :
بنظرم این که جدید ساختین خییییلی بهتره
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp
#15
(1399/2/10، 05:14 عصر)mhp نوشته است: سلام دوستان.
امروز یکم با ایلوستریتور ور رفتم تا بتونم یه گرافیک جذابتر برا بازی بسازم.
به ذهنم رسید آرت استایل رو یکم کارتونی تر کنم ببینم چطور میشه که بنظر خودم بهتر شده.  4
ولی از اونطرف بخاطر اینکه جزییات بیشتری داره یکم کارم توی خود کانستراکت و گذاشتن آبجکتها کنار هم بیشتر میشه.18
مثلا من برای گرافیک قبلی کلا برای دیوار ها و اون قسمت پایینش که حالت سبز رنگ داشت از یه tiled background استفاده میکردم ولی تو این گرافیک جدید همچین چیزی امکان پذیر نیست و باید از تایل مپ استفاده بشه.
در هر صورت ممنون میشم نظرتون رو درباره گرافیک کارتونی بگید. این بهتره یا قبلی ؟   

[تصویر:  golfidan_gfx_comp.jpg]
(اگر عکس لود نمیشه کلیک کنید)
هر دوتاشون عالین
منتها اگر بتونی دوتاییشون رو ترکیب کنی خییلی بهتر میشه
گرافیک جدیدت یکم بی روح تره نسبت به قبلی و قبلی یکم سرزنده تر بود
اگر ترکیبی بزنی دیگه چه شود 414141
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh ، mhp
#16
گرافیک جدیده کیفیتش خیلی خکبه ولی همینجور که امیر گفت
یکم بی روح است.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp ، oak
#17
اگر به قسمت پایین صفحه اونجایی که توپ هست و پایینش هم یه دیوار ، اگر به اون دیوار سایه بدهید خوب میشه فقط یکم باید سایش پر رنگ تر باشه نسبت به دیوار رو به رو
به توپ و پرچم هم سایه بدهید تا طبیعی تر به نظر بیاد
 
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp
#18
پرچم رو هم متحرک کن ( انیمیشن بساز براش )
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp
#19
برای متحرک کردن پرچم می توانید از افکتی که در سایت sirra است استفاده کنید
 به نام خدا
 « از گهواره تا گور دانش بجویید. »
 سخنی از پیامبر اسلام
  « بسی رنج بردم بدین سال سی            عجم زنده کردم بدین پارسی »
 فردوسی

 «دو کس رنج بیهود بردند و سعی بی فایده کردند ؛ یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد.»
 «علم چندان که بیشتر خوانی          چون عمل در تو نیست، نادانی

 نه محقّق بوَد نه دانشمند          چارپایی، بر او کتابی چند
 آن تهی مغز را چه علم و خبر          که بر او هیزم است یا دفتر؟»

 سعدی

کانال ما در آپارات: محمد امین 1388 1378

مسلط به جاوا اسکریپت و html5 و css3 و پایتون.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh ، mhp ، oak
#20
سلام حسین جان .دو تا مورد رو میخواستم در حد توصیه بهت بگم و بسته به خودت که میخوای چطوری رفتار کنی .اما موضوع اینه که اولا بچه ها توی انجمن خداروشکر همگی خوب هستند و خوب بقیه رو میخوان ، با این حال بهتر هست درباره بازی های در حال ساختتون پست نذارید و ی جورایی تا زمان پایان پروژه پستی بابتش نزنید .اما دلایلی که بخاطرشون میگم این کار و نکنید ؛
1 - بیشتر از اینکه بخواید وقتتون رو روی پروژه بذارید باید متن های دیگران رو بخونید ، روش فکر کنید و پاسخ بدید و بعد باز دوباره همین سناریو تکرار میشه .
2 - امکان داره نظرات اعلام شده با سناریو شما بسیار متفاوت تر باشه و همچنین اینکه همه نظرات همیشه مفید نیستند و این وسط 50 / 50 میشه و بهتر هست اگر سناریو بازی از قبل توسط خودتون یا تیمتون تایید و نهایی شده دیگه پیشنهادات و انتقادات راه نندازید .
بازی هایی که منتشر میشن طی مدت زمان نه چندان کوتاهی باز خورد های بهتری میخورن ، مثلا میتونید با ی تعداد نصب محدود ( مثلا 1000 تای اول ) (اول) رفتار کاربران رو شناسایی کنید و نظرات و همچنین پیشنهادات رو دریافت کنید و بعد دست به تغییرات محیط و سناریو بازی بزنید .
اینو یادتون نره که بازی هایی مثل کلش اف کلنز و رویال و هزاران بازی دیگه هر ماه دارن بالانس میکنند شایدم کمتر ...خب پس اگر میخواستند قبل از انتشار بازی هزار بار بشینن هی از اول روی سیستم بالانسینگشون کار کنند که فقط ی سال بالانسش طول میکشید ، بازم نتیجه مطلوبی نداشت .به هر حال این ها موضوعاتی بود که خواستم بهت بگم ، اگرم فکر میکنی بازی بد بیاد بیرون نصب نمیخوره و اینا ، پرداخته ذهن خودته ، بازیت منتشر شد ، حتی اگر 1000 نفر هم نظر منفی بدن ، میتونی با آپدیت متوالی و بالانس و مقدار کمی تبلیغات توی 1000 نفر بعدی نظرات مثبت و گاها نظرات منفی قبلی رو هم مثبت کنی 1
موفق باشی .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، mhp ، Master Badfar ، oak ، ghasem ، M.gh ، ᔕinaᗪehghani


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Cursed letters MohammadHadi 0 1,555 1401/12/11، 02:02 صبح
آخرین ارسال: MohammadHadi
Information دریانوردان (شروعی از صفر) در دست ساخت... oak 115 62,823 1401/2/26، 10:09 صبح
آخرین ارسال: tohidrajabali
  کلیپی کوتاه از بازی در حال ساخت Alireza3d 6 4,170 1400/9/11، 06:57 عصر
آخرین ارسال: Alireza3d
  گیم پلی قسمت سوم منطقه آلوده alii 4 4,033 1400/8/26، 09:23 عصر
آخرین ارسال: alii
Brick ستیز قهرمانان:هیجانی بی پایان (جدید) Mahdibabaei M.N 17 10,401 1400/8/25، 09:16 عصر
آخرین ارسال: MdSarli

پرش به انجمن: