نابسامانی در نمایش
#1
من سه لایه در یک مرحله دارم.
1- پس زمینه 2- یازی 3- پنل
ترتیب هم مثل بالا است.
مشکل اینجا است هنگام اجرا محتوای لایه بازی روی لایه پنل می افتد. لایه پنل را از ارث بری لایه ها ساختم .
نباید اینجوری شود چون لایه پنل بالا ترین لایه است و محتوای ان باید اول دیده شود و روی بقیه بیافتد.
داخل لایه بازی رویدادی است که هر لحظه یکسری اکشن ها عناصر لایه بازی را اجرا می کند.
یکی از عناصر بازی textbox است.

خواهشمند یاری و کمک شما هستم

مشکل textbox است .همیشه رو می آید. چطوری textbox رو پایین بیاورم. با اینکه در لایه پایین است اما اول همه ظاهر می شود. خودم موندم چطور ممکن است احتمالا یک باگ است.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79 ، keyhan
#2
کلا پلاگین های فرم مشکل دارند چون لایه ها را نمی شناسند. و انگار لایه ای وجود ندارد. وهمیشه روی قرار می گیرند. با این مشکل چه کار کنیم

کسی نمی دونه چکار کنم تا زیر نمایش داده شود
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79 ، keyhan
#3
من الان چک کردم، ظاهرا حرف شما درسته.

اما اگه این امکان برات هست که برای بقیه ی آبجکت ها، css تعریف کنی، اونوقت براشون z-index بزار و مقدارشون مثلا 1 باشه. بعد برای تکست باکس z-index رو 0 بزار،

خلاصه تکست باکس یکی کمتر باشه،
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79
#4
این کار رو گفتی انجام دادم اما فایده نداشت تنها عدد منفی بدهیم انهم زیر لایه ها میره. حالا می دانم چرا کوکون باش مشکل داره. کلا پلاگین های فرم با خود کانسراکت مشکل دارد و هیچ سازگار نیست.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79 ، keyhan
#5
پلاگین های دسته فرم هیچ سازگار با کانسراکت ندارند و درست و حسابی پیاده سازی نشده اند.
برخلاف پلاگین Text که درست و حسابی پیاده سازی شده و کاملا با دیگر قابلیت ها سازگاری دارد.
Text این مشکل را ندارد.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79 ، keyhan
#6
(1394/6/5، 11:35 عصر)mehrdad.ch نوشته است: پلاگین های دسته فرم هیچ سازگار با کانسراکت ندارند و درست و حسابی پیاده سازی نشده اند.
برخلاف پلاگین Text که درست و حسابی پیاده سازی شده و کاملا با دیگر قابلیت ها سازگاری دارد.
Text این مشکل را ندارد.

سلام.

دلیلش اینه که پلاگین‌های فرم در داخل تگ Canvas رندر نمی‌شوند و به صورت مجزّا از تگ Canvas، در تگ‌های دیگری مثل input به وجود می‌آیند (به همین دلیل می‌توانند id مجزّا در HTML داشته‌باشند). به همین خاطر روی تگ Canvas (که کل بازی در اون‌جا رندر می‌شه) دیده می‌شن یا زیرش. و نمی‌تونن بین اشیائی که همه‌شون دارن توی یک تگ canvas رندر می‌شن، رندر بشن.

ولی شیء Text در داخل تگ Canvas رندر می‌شه و یک تگ مخصوص به خودش نداره، برای همین هم نمی‌تونید براش id تعیین کنید. در عوض می‌تونید بین سایر اشیائی که دارن توی Canvas دیده می‌شن رندر کنیدش.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آن‌ها مأنوس نشده‌ایم
و طبیعت معجزه‌ایست که با آن انس گرفته‌ایم
علی صفایی حائری
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79
#7
این خیلی بد می شود. چون دو دسته ایجاد می کند. من رابطه میانجی ساختم که حتما textbox input حتما باید زیر اسپرایت و دکمه های اسپرایت برود.
اینجوری تمام زحمات من برباد رفته . یک پیغام گرافیکی حتما باید در جلوی تکست باکس بیاید.

امیدوارم در نسخه های بعدی یا یک فیلد اضافه کنند که حالت رندر شدن را برای پلاگین های فرم تعیین کند . که بگویید رندر شود یا نه.(مثل تکست پیاده سازیش کنند)
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamaloo79 ، keyhan


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,598 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: