Just take your left بازی جدید اینجانب. بزودی
#41
(1399/6/11، 12:36 صبح)ARKEYA.__.JAFARI نوشته است: واقعا از بازی لذت بردم
ما کل خانواده 3 تا گوشی داشتیم
با هر 3 تا گوشی بازی رو خریدم
یعنی انقدر بازی عالی بود
مرسی آقا مهرداد
لطف دارید آرکیا جان. خوشحالم که بازی رو دوست داشتین 54
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ARKEYA
#42

 درود. با توحه به تعاریف دوستان باید خیلی عالی شده باشه تبریک میگم بزودی بنده هم دانلود خواهم کرد.فقط یه نکته با توجه به این که خودتون گفتید که حجم بازی به خاطر انیمیشن هاش زیاد شده، به نظر اگر بشه از سیستم استخوان بندی استفاده کرد دیگه نیازی نیست که انیمیشن ها فریم به فریم از بیرون وارد بشن و حجم بالا بره. حالا نمیدونم کاتستراکت چنین قابلیتی داره یا نه. اگه اشتباه نکنم یه بار فکر کنم گفتند همجین پلاگینی وجود داره. اگر بتونیم اون رو یاد بگیریم خیلی برای حل این مشکل کمک کننده هست
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad
#43
(1399/6/12، 06:07 عصر)alirezaa82 نوشته است:  درود. با توحه به تعاریف دوستان باید خیلی عالی شده باشه تبریک میگم بزودی بنده هم دانلود خواهم کرد.فقط یه نکته با توجه به این که خودتون گفتید که حجم بازی به خاطر انیمیشن هاش زیاد شده، به نظر اگر بشه از سیستم استخوان بندی استفاده کرد دیگه نیازی نیست که انیمیشن ها فریم به فریم از بیرون وارد بشن و حجم بالا بره. حالا نمیدونم کاتستراکت چنین قابلیتی داره یا نه. اگه اشتباه نکنم یه بار فکر کنم گفتند همجین پلاگینی وجود داره. اگر بتونیم اون رو یاد بگیریم خیلی برای حل این مشکل کمک کننده هست
درود بر شما
سپاس از لطفتون
بازی با کانستراکت ساخته نشده. من از روش استخوان بندی تو انیمیشن هام هیچوقت استفاده نمی کنم . روح کار رو به شدت میگیره ( نظر شخصی منه ) .  ترجیح میدم فقط فریم بای فریم برم جلو تا حس کارتونی و باور پذیری بیشتری از کاراکترها به مخاطب القا کنه و صد البته حرکات نرمتر بشن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d ، hasansanaei
#44
(1399/6/12، 07:23 عصر)Mehrdad نوشته است:
(1399/6/12، 06:07 عصر)alirezaa82 نوشته است:  درود. با توحه به تعاریف دوستان باید خیلی عالی شده باشه تبریک میگم بزودی بنده هم دانلود خواهم کرد.فقط یه نکته با توجه به این که خودتون گفتید که حجم بازی به خاطر انیمیشن هاش زیاد شده، به نظر اگر بشه از سیستم استخوان بندی استفاده کرد دیگه نیازی نیست که انیمیشن ها فریم به فریم از بیرون وارد بشن و حجم بالا بره. حالا نمیدونم کاتستراکت چنین قابلیتی داره یا نه. اگه اشتباه نکنم یه بار فکر کنم گفتند همجین پلاگینی وجود داره. اگر بتونیم اون رو یاد بگیریم خیلی برای حل این مشکل کمک کننده هست
درود بر شما
سپاس از لطفتون
بازی با کانستراکت ساخته نشده. من از روش استخوان بندی تو انیمیشن هام هیچوقت استفاده نمی کنم . روح کار رو به شدت میگیره ( نظر شخصی منه ) .  ترجیح میدم فقط فریم بای فریم برم جلو تا حس کارتونی و باور پذیری بیشتری از کاراکترها به مخاطب القا کنه و صد البته حرکات نرمتر بشن.
بله الان دانلود کردم . متوجه شدم که با انجین دیگه ای ساخته شده. بسیار انیمیشن های جذاب و حرکات نرمی داشت بازم تبریک میگم . یه دو سه تا مورد به نظرم رسید با اجازتون میگم. ایتقدر بازی خوب شده که ایرادهای جزئی رو سخت میشه پیدا کرد. یکی تاچ اون ابزار پایین صفحه هست که یه کم سخته. یعنی بهتر بود که یه نوار پایین صفحه فقط به همون ابزار اختصاص داده میشد. چون کلیک که میکنیم بیشتر اون کرسر مکان راه رفتن فعال میشد تا نوار تجهیزات و ابزار. مورد دوم کاراکتر در حال ایستاده انگار فریز میشد بهتر بود که حرکات جزئی رو بهش اختصاص میدادید که مثلا داره نفس میکشه یا بدنش یه تکون جزئی میخوره. یه مورد دیگه اینکه یه راهنمایی در حین بازی قرار داده میشد . مثلا من تا نظرات رو نخوندم نمیدونستم که اون پایین رو باید کلیک کنیم تا وسایل و تجهیزات نمایان بشه. ببخشید شاید در،حدی نباشم که از بازی ای به این کیفیت ایراد بگیرم ولی خب این چیزایی بود که به ذهنم رسید


 

یه مورد دیگه اینکه وقتی روی تجهیزاتمون کلیک میکنیم و اونا رو انتخاب میکنیم و ب روی هدف مورد نظر امتحان میکنیم اگه مربوط به اون هدف نباشه هیچ پیامی ظاهر نمیشه که بگه این وسیله مربوط،به اینجا نیست و کاراکتر به طور ناخواسته به سمت اون هدف حرکت میکنه.
مثلا اون قسمتی که یه مجمسمه هست که از دهانش یه مایع جادویی چکه میکنه. خب من به عنوان بازیکن میخوام تجهیزاتم رو روی اون امتحان کنم ببینم جواب میده یا نه. مثلا شمشیر رو انتخاب میکنم و روی اون مجسمه کلیک میکنم چون شمشیر مربوط به اون نیست نه تنها موثر،واقع نمیشه بلکه چون کلیک کردم روی اون مجسمه. کاراکتر به سمت اون حرکت میکنه و گیم اوور میشیم.در،حالی که من قصد نداشتم به سمتش حرکت کنم. و این یه خرده میره رو اعصاب بازیکن .
یه مورد دیگه اضافه کردن سایه به کارکتر هست هر چند سایه فیک باشه ولی بودنش میتونه خیلی طبیعی تر جلوه صحنه ها رو
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad ، hasansanaei ، oak
#45
درود دوستان عزیز

بازی برنده ی دو جایزه ی " بهترین بازی موبایل و تبلت" و " بهترین بازی کژوال" از فستیوال گیم کانکشن 2020 اروپا شد

لینک زیر :

https://youtu.be/dOoBSCTbM9c
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp ، ghasem ، amin COD ، MohammadHadi ، hamedbz ، nariman ، MdSarli ، Hamed85
#46
(1399/9/21، 11:09 صبح)Mehrdad نوشته است: درود دوستان عزیز

بازی برنده ی دو جایزه ی " بهترین بازی موبایل و تبلت" و " بهترین بازی کژوال" از فستیوال گیم کانکشن 2020 اروپا شد

لینک زیر :

https://youtu.be/dOoBSCTbM9c
به به عالی.
تبریک میگم جناب رضایی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad
#47
به به مبارکه . ایشااله بیشتر بشه . 
فقط یه سوال (دیگه تاپیک های حرفه ای شما بدون سوال ما مبتدیا نمیشه که !) ، این کارهارو خود ناشر انجام میده دیگه ؟ یا شما بهش میگید ؟ و الان از این جایزه ها ناشر شما چقدر درصد میگیره ؟
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad
#48
چقدر عالی
خیلی خیلی تبریک میگم
هم بهترین بازی موبایل هم بهترین بازی کژوال
فوق العادست
انشالله بهترین ها برای این بازی و شما پیش بیاد
یا علی
 
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad
#49
(1399/9/21، 01:32 عصر)محمد 82 نوشته است: به به مبارکه . ایشااله بیشتر بشه . 
فقط یه سوال (دیگه تاپیک های حرفه ای شما بدون سوال ما مبتدیا نمیشه که !) ، این کارهارو خود ناشر انجام میده دیگه ؟ یا شما بهش میگید ؟ و الان از این جایزه ها ناشر شما چقدر درصد میگیره ؟
درود محمد جان

نه توی جوایز, پابلیشر هیچ نقش و سهمی نداره. شما خودتون باید بازی رو به فستیوال ها معرفی کنید. وقتی شما خودتون بازی رو میسازید یعنی تهیه کننده ی اون هم هستین پس حق مالکیت بازی متعلق به شماست. اونها فقط بازی رو منتشر میکنن و سهمشون رو برمیدارن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: MohammadHadi ، محمد 82 ، hasansanaei
#50
سلام و عرض ادب خدمت دکتر رضایی عزیز. خوشحالم به بخش کوچیکی از موفقیتی که استحقاقش رو داشتید رسیدید. امیدوارم این موفقیتها روز افزون باشه و ما هم به دوستی با شما ببالیم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mehrdad ، hasansanaei


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Cursed letters MohammadHadi 0 1,555 1401/12/11، 02:02 صبح
آخرین ارسال: MohammadHadi
Information دریانوردان (شروعی از صفر) در دست ساخت... oak 115 62,940 1401/2/26، 10:09 صبح
آخرین ارسال: tohidrajabali
  کلیپی کوتاه از بازی در حال ساخت Alireza3d 6 4,173 1400/9/11، 06:57 عصر
آخرین ارسال: Alireza3d
  گیم پلی قسمت سوم منطقه آلوده alii 4 4,035 1400/8/26، 09:23 عصر
آخرین ارسال: alii
Brick ستیز قهرمانان:هیجانی بی پایان (جدید) Mahdibabaei M.N 17 10,405 1400/8/25، 09:16 عصر
آخرین ارسال: MdSarli

پرش به انجمن: