ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
دوست من ، تا جایی که من فهمیدم ، اونت اخر اجرا نمیشه درسته ؟ اگه مشکل همین به این دلیله اونت شماره 80 ، اکشن اخر و یکی مونده به اخر رو ، جاشون رو باید جا به جا کنید که اول متغیر تغییر بکنه بعد سیو بشه .
اها نه الان خوندم مشکل رو . خب به خاطر اینه شما گفتی متغیرت بشه 1 و وقتی 1 بود سکه حذف بشه. خب الان وقتی وارد لیوت میشید متغیر 1 هست دیگه ، باید بگید درشروع لیوت متغیر صفربشه که سکه حذف نشه .
ارسالها: 235
موضوعها: 33
تاریخ عضویت: آبا 1399
مکان: همین دور وَر
سپاسها: 71
100 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
سلام
ببخشید باز هم نشد اگر میشه خودتون یه سورس برام اماده کنید و بفرستید ممنون
بالاخره انتظار ها به پایان رسید:
ارسالها: 235
موضوعها: 33
تاریخ عضویت: آبا 1399
مکان: همین دور وَر
سپاسها: 71
100 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
بچه ها لطفا جواب بدید تو بازیم فقط همین مونده لطفا لطفا
بالاخره انتظار ها به پایان رسید:
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
میشه دقیقا مکانیزم بازی رو توضیح بدی تا یه سورس برات بزنم . بگو مثلا بازی شروع میشه پلیر میره میخوره به سکه ، سکه حذف میشه ، سکه باید سیو بشه و ....
ارسالها: 235
موضوعها: 33
تاریخ عضویت: آبا 1399
مکان: همین دور وَر
سپاسها: 71
100 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
سلام محمد
ببین یه بازی پلتفرمروقتی پلیر خورد به سکه به متغیر امتیاز ۵ اصافه شه و سکه حدف شود و حذف سکه سیو شه و اگر دوباره لایوت شروع شد اگر حدف سکه سیو بود دیگه سکه نیاد و حدف باشه
بالاخره انتظار ها به پایان رسید:
ارسالها: 759
موضوعها: 74
تاریخ عضویت: مهر 1395
مکان: اصفهان
سپاسها: 837
939 سپاس گرفتهشده در 436 ارسال
یه متغیر درست کن برا سکه هات به نام سیو سکه
و بگو وقتی به سکه مورد نظرت یا هر سکه دیگه ای خورد مقدارش عوض بشه
مثلا به سکه اول بخوره و مقدارش بشه 1
و تو ایونت ها بگو اگه متغیر مقدارش 1 بود سکه اول حذف بشه
و متغییر رو سیو کن
سهراب سپهری
ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
ﻭ " ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....