1398/6/20، 08:25 عصر
با سلام می خواستم بپرسم چجوری میشه لیوت رو چهارخونه ای کرد و ابجکت ها فقط چهار خونه ها تکون بخورند
چهار خونه کردن لیوت
|
1398/6/20، 08:25 عصر
با سلام می خواستم بپرسم چجوری میشه لیوت رو چهارخونه ای کرد و ابجکت ها فقط چهار خونه ها تکون بخورند
1398/6/20، 09:06 عصر
این سورس رو ببینید شاید به کارتون بیاد
gridMovement این هم هست chess moving سپاس و اعتبار فراموش نشه زندگی بازی نیست
که گزینه ریستارت داشته باشه
از فرصت هایمان درست استفاده کنیم
1398/6/20، 09:44 عصر
(1398/6/20، 09:06 عصر)Meysam84 نوشته است: این سورس رو ببینید شاید به کارتون بیاد اینا خوبن ولی منظور من این بود وقتی با تاچ اینور و انور کنیم نه با کی بورد البته من خواستم سورس های شما رو تاچی کنم ولی نشد
1398/6/20، 10:25 عصر
سلام.
۱) به اسپرایتتون رفتار drag & drop بدید. ۲) یه global variable بسازید به اسم GridSize و مقدارش رو ۳۲ بذارید. ۳) ایونت زیر رو بنویسید : کد: Sprite:DragDrop is dragging -> Sprite: Set position to -> نکته : کد بالا برای نمای top view هست. اگر بازیتون ایزومتریکه ( دقیقا مثل کلش ) مقادیر متغیرها یکم تفاوت میکنه. اگر خواستید بگید که اونم بنویسم براتون.
1398/6/20، 10:56 عصر
می تونید یه متغیر بسازید و بگید وقتی که روی اسپرایت تاچ شد مقدارش یک بشه . حالا یه ایونت دیگه بنویسید که اگه مقدار متغیر یک بود و تاچ کرد تو یه خونه خالی اسپرایت پوزیشنش به محل تاچ عوض بشه یا با رفتار move toحرکت کنه به سمت تاچ .
سپاس و اعتبار فراموش نشه زندگی بازی نیست
که گزینه ریستارت داشته باشه
از فرصت هایمان درست استفاده کنیم
1398/6/21، 01:03 صبح
(1398/6/20، 10:25 عصر)mhp نوشته است: سلام.لطف می کنید بدید
1398/6/24، 06:32 عصر
1400/2/30، 09:35 عصر
سللم دوست عزیز
راه حل اصلی این مشکل که خود کانستراکت اپشن اونو داره اینه که: توی بخش view بالای صفحه کانستراکت یک بخشی هست که دو تا اپشن داره هر دوتا رو که فعالی کنی مشکلت حل میشه (هر چند که این تاپیک مال چند سال پیشه و قطعا تا حالا شما مشکلتون برطرف شده ولی من میخواستم به بقیه دوستان که این مشکلو داره یاد بدم)
1400/2/30، 09:40 عصر
(1400/2/30، 09:35 عصر)امیرعلی ۱۲۳ نوشته است: سللم دوست عزیز سلام هر چند اينكارتون قابل تحسينه اما قطعا منظور اين شخص چيز ديگه اي بوده... با توجه به اينكه خود استارتر تاپيك ذكر كردن كه منظورشون حركت توي اين چهارخونه ها بوده... و اگر غير از اين بود حتما ذكر مي كردن و با ديدن سورس هايي كه بهشون داده بودن ؛ مي گفتن كه منظورشون اين موضوع نبوده! موفق باشيد... نقل قول:
1400/2/30، 09:53 عصر
(1400/2/30، 09:40 عصر)SinaDehghani نوشته است:(1400/2/30، 09:35 عصر)امیرعلی ۱۲۳ نوشته است: سللم دوست عزیز خوب شاید با این روش اشنایی نداشتن و هیچکس هم اینو بهشون نگفته ولی به هر حال این هم ممکنه |
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
![]() |
پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا | ya mahdi | 0 | 229 |
1404/1/17، 05:43 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
نحوه خروجی اندروید کوردوا | ya mahdi | 0 | 176 |
1404/1/11، 04:06 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |
|
![]() |
حل شده مقادير لازم در environment variable | ᔕinaᗪehghani | 24 | 11,595 |
1403/10/23، 12:10 صبح آخرین ارسال: Tggi |
تپسل .....فروشگاه | Hamidreza | 3 | 1,932 |
1403/10/22، 11:57 عصر آخرین ارسال: Tggi |
|
خروجی اندروید با Intel xdk | ya mahdi | 0 | 130 |
1403/8/25، 02:08 عصر آخرین ارسال: ya mahdi |