ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
داداش حتما گفتی هر وقت کلیک شد تیر شلیک بشه و بشمره
خو بدبخت هنگ میکنه ممکنه در لحظه چنتا تیر شلیک بشه
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
شما کامپیوترت جن نداره ... ؟!
کلا به مشکل میخوری ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 318
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: همه ی ایران سرای من است
سپاسها: 294
179 سپاس گرفتهشده در 121 ارسال
سلام.
اینبار سوالم درباره شمارش تعداد اسپرایت هاست به نظرتون چطور میشه
تعداد اسپراتی رو شمرد
مثلاً میخوام در هنگام تیر اندازی تا زمانی که دو تیر هنوز توی زمین هستن و نابود نشدن
اجاز شلیک سوم داده نشه، فقط میخوام بدونم چطور میشه تعداد اسپرایت های به وجود اومده توی زمین رو شمرد؟
-
-
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
خب عزیز مثلا شما ۹ تا اسپرایت دشمن داری و یه متغیر به اسم enemy که مقدارش ۹ هست ...
میگی هر وقت به دشمن تیر خورد دشمن نابود بشه واگر نابود شد یکی از enemy کم بشه ...
بعد مثلا اگر enemy کوچکتر مساوی صفر قرار گرفت فلان اتفاق بیفته ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
باید از اکسپریشن تعداد اشیا بکر ببرید.
یک متغییر بساز
سپس اکشن تنظیم set متغییر
و در قسمت مقدار ، اکسپریشن (شی گلوله ) .Count استفاده کنید تا تعداد کل نمونه تیر را نشان دهد