ارسالها: 209
موضوعها: 71
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 21
102 سپاس گرفتهشده در 60 ارسال
سلام بازی من طوری هستش که موقع شلیک کردن پلیر نمیتونه حرکت کنه(خودم خواستم اینجوری باشه)حالا هر زمان شلیک میکنم تیر ها همشون به سمت راست میرن باید چیکار کنم که وقتی روی پلیر سمت راست بود تیر ها به سمت راست اگر روش سمت چپ بود تیر ها به سمت چپ برن؟(بازم میگم پلیر در حال حرکت نیست ثابت ایستاده فقط روش رو میتونه چپ و راست کنه)
-یه مشکل دیگه هم داشتم میخوام وقتی تیر برخورد کرد به دشمن اسپرایت خون بیاد رو صورتش باید چیکار کنم؟
خودم به این شکل براش شزاط نوشتم ولی عمل نکرد
bullet-on collision with zambi/khon-spawn zambi on layer 3(image point 1)k
ارسالها: 43
موضوعها: 8
تاریخ عضویت: تير 1394
مکان: ایران
سپاسها: 55
19 سپاس گرفتهشده در 17 ارسال
یک متغیر بسازین که وقتی جسم روش سمت راست هست بشه 1 و وقتی روش بشه سمت چپ بشه 0. وقتی که روی دکمه شلیک کلیک میشه چک بشه که متغیر مقدارش چنده و متناسب با اون یه کارایی انجام بشه
ارسالها: 197
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: کهگیلویه و بویراحمد
سپاسها: 309
249 سپاس گرفتهشده در 75 ارسال
با سلام. باید از Angle استفاده کنید. مثلا اگر پلیر به سمت راست بود و شکلیک کرد بوسیله instanse varable و boolean مشخص کنید که به سمت راست است یا خیر. سپس اگر به سمت راست بود Angle 0 بشه یا 360 درجه و اگر به سمت چپ بود 180 درجه.
موفق باشید
telegram id : @firebug2017
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
چند راه مختلف وجود داره که این 2 تا راحته:
1:بیای بگی وقتی تیر خورد به دشمن انیمیشن خونی شده نمایش داده بشه.
2:بیای بگی اگر تیر به دشمن خورد یه انیمشن خونی اونجا ساخته بشه و بعد از تمام شدن فریم انیمیشن خونی حذف بشه.
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
خیر فرق می کنه و اصلا اون نیست.
ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
سورسشو همین جا قرار بده تا هرکسی بلد بود اشکالاتش را بگه.