ارسالها: 85
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: آذر 1394
سپاسها: 98
27 سپاس گرفتهشده در 23 ارسال
سلام
دوستان در بازی که سرگرم طراحیش هستم مشخص کردم که وقتی پلیر به دشمن تا حدی نزدیک شد دشمن به سمت اون بیاد اما چی کار کنم که دشمن به سمت پلیر شلیک هم بکنه ؟
آموزش انگلیسی یا فارسی یا سورس که بتونم این کار رو کامل یاد بگیرم سراغ دارین ؟
ارسالها: 85
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: آذر 1394
سپاسها: 98
27 سپاس گرفتهشده در 23 ارسال
ممنون دستوری که برای حرکت دشمن استفاده کردم به درد این کار نمیخوره
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
خب بگین همون زاویه ای رو که میره برعکس کنه ( قرینه )
مثلا :
کد:
set bullet angle -> -(bullet.angle)
بعد من خوب متوجه نشدم ... یعنی چی زاویه پیدا میکنه ؟
ی نکته دیگه ... بنظرم خوبه تیر ها هم وزن داشته باشن و جاذبه تا واقعی تر باشه
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 85
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: آذر 1394
سپاسها: 98
27 سپاس گرفتهشده در 23 ارسال
این مشکل با منفی کردن سرعت بولت در قسمت رفتار کاملا حل میشه
هر چند در پروژه اصلی من به دلیلی که هنوز نمیدونم درست نشد باید به دنبال راه حل دیگه ای باشم
ختم تاپیک
ارسالها: 85
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: آذر 1394
سپاسها: 98
27 سپاس گرفتهشده در 23 ارسال
آپدیت برای استفاده دیگران - شرح کامل
فرض کنیم یه تانک دشمن داریم که میخوایم به پلیر ما شلیک کنه یعنی از راست به چپ در این حالت میایم و سرعت بولت رو در قست رفتار منفی میکنیم اینجوری جهت شلیک معکوس میشه
این روش یک مشکلی داره اگر این تانک قرار باشه مثلا از یک کوه بالا بره ( با استفاده از فیزیک مثلا ) و در حالت شیب دار بخواد شلیک کنه اون وقت گلوله به جای این که در امتداد لوله تانک شلیک بشه در امتداد یک خط صاف شلیک میشه برای رفع این مشکل باید ست انگل رو yes قرار بدیم اما در این حالت سرعت منفی کار نمیکنه !!! خب برای این مشکل باید به صورت زیر عمل کرد
به اسپرایت گلوله اکشن rotate clockwise میدیم در 180 درجه