مشکل زمین های سه بعدی
#1
سلام.

اگه بخوایم یه زمین مثل بازی مثلاً گراش داشنه باشیم این محور حرکت چی میشه ؟
منظورم اینه که بر اساس چه محوری این زمین حرکت باید بکنه

یا اینکه برای نزدیک شدن دشمن از رو به روی به سبک بازی اول شخص چطور است
بر اساس کدوم دستورها میشه اسپرایتی از روی به رو به ما نزدیک بشه ؟


-
-
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
باید بازی را در سبک ایزومتریک بسازی.
سورس بازی ایزومتریک تو سایت هست.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: makan parsi
#3
والا همینجوری به طور طبیعی نمیشه از جلو یه شخصیت به ما نزدیک بشه ولی میشه یه کلکایی زد ... مثلا بگین scale شی بیشتر بشه که انگار داره نزدیک میشه یا ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2 
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
  پاسخ


 سپاس شده توسط: makan parsi
#4
(1394/11/8، 03:10 عصر)Tartilla نوشته است: والا همینجوری به طور طبیعی نمیشه از جلو یه شخصیت به ما نزدیک بشه ولی میشه یه کلکایی زد ... مثلا بگین scale شی بیشتر بشه که انگار داره نزدیک میشه یا ...

سلام. بله تغییر سایز به ذهنم میرسید اما فکر می کردم یه کلک های بهتری هم داشته باشه
از حرکت روی محور x , y هم میشه استفاده کرد همزمان هم از scale ...
که اینم کلک خاص خودمه امیدوار بودم کلک های دیگه ای هم باشه
همینا هم خوبن 122

-
-

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سلام.

در پلاگین سه بعدی چی؟ بازم کلک رشتی نیازه خخخ ؟!



-
-
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
می توانید از لایه هم یاری بگیرید . با تغییر برخی پارامتر های جابجایی و اندازه دید لایه ها بتوانید بازی ایزومتریک بسازید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: makan parsi ، keyhan


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,598 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: